Vraag

nieuwe proximus pickx app

  • 18 May 2024
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Ik verblijf momenteel in Frankrijk en kijk Proximus tv via de Chromecast.

Op woensdag 15 mei werd ik verplicht om de nieuwe Proximus Pickx te installeren. Tot mijn verbazing kreeg ik het Chromecast -icoontje niet meer op het scherm van mijn smartphone. De helpdesk medewerker liet mij weten dat het kwestie van een paar uur was, ze waren met het probleem bezig en het zou snel opgelost zijn . Waarschijnlijk ging ik via email bericht krijgen als het euvel verholpen was. Het volstond om de app opnieuw te downloaden en klaar was kees. Op donderdag heb ik opnieuw gebeld en kreeg ik een andere medewerker, uit Spanje, aan de lijn : Proximus was zich bewust van het probleem, problemen komen pas aan het licht na de opstart, het probleem duurde al twee maanden, enz enz enz 

We zijn ondertussen vier dagen verder en ik kan nog steeds geen TV kijken via Chromecast. Eigenaardig genoeg, of juist niet, lukt het mij wel via VTM Go, VRT Max, YouTube, Facebook,.…

Maar hiervoor betaal ik natuurlijk geen Proximus TV abonnement 😡😡😡

Bovendien is de nationale voetbalcompetitie in zijn beslissende fase en kan ik dus ook niet van mijn Sportabonnement genieten..…

Mijn vraag : wanneer denken jullie dit eindelijk in orde te brengen? Waarom, aangezien jullie op de hoogte zijn van het probleem, wordt er niet opnieuw overgeschakeld op de oude app ?? Welke schadevergoeding staat er tegenover het missen van een aantal van jullie diensten ???  Gaan jullie mij op de hoogte brengen wanneer het probleem is opgelost, of dien ik dagelijks een app die niet werkt te downloaden ??????

Mvg Ludwig 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

@Ludwig Vereman Je bent niet de enige. Zie dit topic Pickx app nieuw/kan niet casten. Hoe erg ook er zal een nieuwe update moeten komen. Andere zenders VTM Go etc zijn andere apps en zitten niet aan de Pickx app vast. Zit niets anders op via hotspot of WiFi op de iPad kijken 😥

Reageer