Skip to main content
Vraag

Blokkering sms

  • 10 May 2024
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Gisteravond wilde ik een sms sturen naar 6650. Vervolgens kreeg ik een foutmelding (de dms werd niet verstuurd) en ontving ik de volgende sms van 8999:

Entertainment content barring: access not allowed - Entertainment content blokkering: inhoud niet toegelaten - Blocage de contenu entertainment : accès non autorisé - Unterhaltungssperre: Inhaltstyp nicht zugelassen

 

Ik heb deze blokkering zelf niet actief gezet en zou deze dan ook graag verwijderd zien worden. Hoe doe je dat?

In afwachting van een reactie van een PX moderator,  is er blijkbaar een "call barring” voor dit/deze nummer(s)  actief.

Betaalnummers, betaalsms'en en mobiele betalingen blokkeren | Proximus

In principe zou het mogelijk zijn om deze oproepblokkeringen op te heffen via uw MyProximus-account/Proximus+account  >producten  > mobiel x >  instellingen

De PX op dit forum kunnen dit eventueel uitvoeren als het je niet lukt, maar met dit verlengd weekend zal het afwachten tot maandag als ze hier terug langskomen, je kan natuurlijk wel altijd bellen naar gratis nummer 080022800 van de helpdesk.


Proximus heeft hier heel het land onmogelijk gemaakt te stemmen voor Eurosong dus. Onblokkeren in eigen instellingen lukt niet! Knap werk, onkunde of opzet...

 


@Henrygj Dat kan u aanpassen via MyProximus.Groetjes,Joel


@Erik12345678900000000 Excuses alvast voor het ongemak.Hopelijk is het ondertussen gelukt.Groetjes,Joel


Reageer