Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik heb zonet bij mijn schoonmoeder de TV-box vervangen. Wat moet ik met de oude doen?De oude is een “TV decoder V6”.De nieuwe is is een “TV box V7 DIY”.(0800 22 800 werkt momenteel niet.)
Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?
Hoe kan ik mijn GID code terugvinden?Dit omdat hln epress abo niet meer werkt en volgens hln hebben ze die code nodig om het manueel te (het)activeren.
Hallo, Ik heb een ubiquity switch 24poe aan mijn bbox hangen, maar ik krijg die maar niet ingesteld. Het apparaat kan zelfs na een factory reset ofwel niet gevonden worden, ofwel niet worden geadopteerd.Een eenvoudige 8poort switch van Unify werkt wel.Iemand een idee of dit aan de instellingen kan liggen van de Bbox? De switch blijft hangen op 182.168.1.20… Help! :-)
Er zijn veel zenders verdwenen na overschakeling naar fiber, denk toch niet dat het de bedoeling is dat je plots minder hebt?Gaat hier dan over crime en staat niet op 62Op 37 hadden we babytv nu gaat de kleindochter niet tevreden zijn dat ze deze niet meer heeftRob staat plots op 181Netflix niet meer op 57Disney + ook niet meer op 58Dit zijn er maar enkele die ik opsom
Hoi, Sinds enige tijd hebben we wat problemen met onze decoder. (V5C) Het beeld bevriest vaak tijdens een het bekijken van een opname, eens het beeld enkele keren bevriest zit er niets anders op dan de decoder te gaan resetten en opnieuw te laten opstarten.elke keer opnieuw geeft hij dan aan dat er een ‘software update’ is. Echter hebben we de decoder laatst 3 maal uitgetrokken en waren en 3 updates… dus volgens klopt hier ergens iets nietWe hebben 2 decoders, de ene decoder gebruikten we niet al te veel dus hebben we die gewisseld, echter merken we hier ook al soortgelijke zaken op. Zouden we ongeluk hebben en 2 decoders hebben die stuk zijn? Of ligt er iets aan onze verbinding? Geen internet problemen dus vermoed eerder de decoders?
Sinds de upgrade enkele weken geleden, werkt Pickx niet meer op mijn Samsung tablet. De boodschap: "deze tablet werkt niet met deze app". Nooit problemen gehad met de vorige vesie op dezelfde tablet. Indien het niet zou werken, kan ik de oude versie terugvinden en installeren?
Beste Door omstandigheden (mijn GSM stond uit) heb ik het waarschuwingsbericht dat mijn nummer zou worden gedeactiveerd niet ontvangen. De laaste SMS die ik ontvangen heb dateerd van 13/09/2024. Is het alsnog mogelijk om dit nummer terug te activeren? Aangezien heel wat belangrijke toepassingen hier van afhangen (banken, ItsMe, etc.).Aangezien het “slechts” een maand is hoop ik nog binnen de gratieperiode te vallen waarbij mijn nummer nog niet is toegewezen aan een andere klant? Mijn nummer is een origineel Proximus/Belgacom nummer. Kan iemand mij helpen hoe ik de interne procedure kan opstarten om mijn nummer terug te heractiveren? Van harte bedankt
BesteIk kan geen mails meer versturen via webmail. Er komt een melding “Er is een onverwachte fout opgetreden”. (Ook niet nadat ik de webmail via een privévenster ben opgestart.)mvg
Beste, is er al een update? 16 september een pre order gedaan maar nog steeds geen update ontvangen. Bestelnummer R4WEBSHOP045918974. mvg
Een maand geleden werd fiber aangesloten en nieuwe internet box en wifibooster geplaatst. Tot op heden heb ik nog geen RMA stickers ontvangen om de toestellen terug te sturen. graag jullie interventie om mij de nodige instructies te bezorgen om de toestellen terug te zenden of mag ik ze naar recyclagepark brengen?
Goeiedag,Ik zou graag een kleine webserver thuis opzetten voor hobby-doeleinden. Daarvoor moet ik de port forwarding kunnen instellen.Ik heb echter hetzelfde probleem als DannyB (link naar post): de optie ‘Firewall’ is niet zichtbaar in MyProximus. Ik belde hiervoor naar de helpdesk, die mij doorstuurde naar hetzelfde artikel dat ik ook al vernoemd had en dat geen oplossing biedt.Welke magische toverwoorden moet ik gebruiken om bij iemand terecht te komen die mij wél kan helpen? Of alternatief: kan iemand mij helpen om in MyProximus toegang te krijgen tot de FireWall / DNS etc. instellingen van mijn router?Mvg,Pieter-Jan
Hallo ik zie hier heel veel vragen over wanneer mensen hun IPhone zouden krijgen. Waaronder ik, die dezelfde vraag ging stellen.Hebben jullie een zicht over de leveringstermijn van Apple? Bedankt!
Beste, Ik heb een paar dagen geleden een abonnement met smartphone besteld. R4WEBSHOP046052984Ik vroeg me namelijk af wanneer ik de nieuwe gsm zou ontvangen. Ik heb reeds de orderbevestiging gekregen via mail maar verder geen track en trace. Bij de bestelling kreeg ik namelijk 15 Oktober als datum van bezorging. Zouden jullie een idee hebben wanneer de smartphone effectief geleverd wordt? Alvast bedankt voor de respons. Met vriendelijke groeten,
De afstandsbediening van de V5c reageert niet.Nieuwe batterijen helpen niet.Kan er een nieuwe en correct werkende afstandsbediening opgestuurd worden aub?
Waar je de cirkel ziet is een apparaat die ik niet ken. Er staat desktop maar heb enkel een laptop op mijn thuisnetwerk. Kan dit toevallig mijn laptop zijn? Want mijn laptop zie ik niet in de lijst staan maar omdat er desktop als naam staat twijgel ik. Alvast bedankt
Beste,Toestel MOTOROLA Edge 50 staat niet in de lijst van esim toestellen bij proximus. Wanner komt dit in orde? Waarom gaat dit niet met MOTOROLA?Graag een seintjeMet beleefde groeten,Geert Buelens
Sinds de nieuwe update van enkele dagen geleden, kan ik geen programma meer uitgesteld bekijken. De knop ‘kijken’ van het programma dat ik zou willen zien, is gewoonweg verdwenen.Zijn er nog mensen die hiervan last hebben? Dank!
Beste, Vorige week werd er in de Houba de Strooper kabels gehangen langs de gevels en hierbij de stoep opengebroken. Bij ons is hierdoor schade aan de gevel opgetreden met gevolg dat hierdoor een barst is ontstaan (zie foto). Ik probeerde meermaals te bellen naar het nummer 0800 22 800 zonder resultaat.Graag had ik geweten hoe ik officieel een klachtendossier kan openen.Alvast bedankt, DIP A Rieng
Ik kreeg korting op me abonnement , deze was beloofd dat deze verlengt ging worden .vandaag gebeld / korting neen als je goedkoper wilt moet je scarlet bellen wat is dit voor handelswijze graag me beloofde kortingen want is nu plots 11 euro duurder
Voordelen van het sociaal tariefToegekende kortingen50% korting op de installatiekosten van 1 vaste lijn (telefoon of internet)Uitzonderingen:Rechthebbenden van het leefloon komen niet in aanmerking voor deze korting. 1 korting per klant per operator.40% korting op de abonnementsprijs voor 1 internet-, vast of mobiel abonnement met een maximum van 8,40€/maand (incl. BTW)Uitzonderingen:Rechthebbenden van het leefloon kunnen enkel genieten van de korting op het internetabonnement 1 korting op je abonnement per klant per operator€ 3,10/maand (incl. btw) korting op je oproepen buiten bundel:Vanaf uw vaste lijn op uw nationale oproepen (vaste en mobiele nummers) en op uw internationale oproepen (vaste lijnen) OF vanaf uw mobiele telefoon op uw nationale oproepen.Uitzonderingen:1 korting per klant per operator Pay&Go-klanten genieten van een krediet van € 3,10 voor oproepen/maand ipv een korting. Voorwaarden voor toekenningOm van de optie sociaal tarief te kunnen genieten, moet u aan de
Kan een proximus medewerker de opzegging van mijn wifi booster inleiden, aub? Dank.
Ik heb een modem en een acces point om in heel mijn huis wifi te hebben. Mijn buren op 50 meter van mijn huis hebben Telenet en ik krijg hun (beveiligd) signaal binnen in alle delen van mijn huis, terwijl de Proximus tot twee kamers verder gaat, maar ik heb dus een tweede acces point nodig voor wifi in sndere kamers. Maar die dekking is niet perfect. Het acces point dat Proximus mij had gegeven was nog slechter dan mijn eigen gekochte TPlink acces point. Maar ik wil dit nog verbeteren. Suggesties van iemand? Of toch beter om eens bij Telenet na te vragen?
Ik krijg geen geluid bij het afspelen van Spotify. Alles werkt en beeld, instellingen, keuze menu’s werken perfect. Maar dus geen geluid!
Heb nieuw toestel galaxy s24 bij proximus gekocht.Heb alle apps overgedragen van oud toestel overgebracht naar nieuw.Lukt mij echter niet via my proximus app producten alle enz.. en volg de onderrichtingen om public wifi te activeren.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.