Beste
Ik heb een gsm met abonnement gekocht en pas na het opendoen van de doos besefte ik dat ik de verkeerde gsm heb en vraag me af of ik die nog kan teruggeven en bij betalen voor de juiste gsm
Mvg
Beste
Ik heb een gsm met abonnement gekocht en pas na het opendoen van de doos besefte ik dat ik de verkeerde gsm heb en vraag me af of ik die nog kan teruggeven en bij betalen voor de juiste gsm
Mvg
Proximus moderatoren komen pas maandag terug hier op het forum.
FYI: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
===================================================
Bijkomende Info:
Als je niet tevreden bent over je online (of telefonische) aankoop, kun je binnen de 14 kalenderdagen het product terugsturen of de dienst annuleren. Deze bedenktijd start de dag na de levering van het product of de dag na de activering van de dienst.
Het aankoopbedrag wordt teruggestort binnen een termijn van 21 kalenderdagen na ontvangst van je toestel in ons magazijn of na de annulering, op dezelfde manier als je je betaling gedaan hebt. Is echter het toestel bij retour beschadigd of heb je van de dienst gebruik gemaakt, dan wordt dit afgehouden van je aankoopbedrag. Je kunt hier de voorwaarden in detail nalezen.
Vul het herroepingsformulier in.
Je zult contact moeten opnemen met onze klantendienst zodat ze je aankoop kunnen annuleren.
je kan : een e-mail sturen naar Proximus. Gebruik hiervoor dit formulier. | Proximus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.