Skip to main content
Vraag

Vraag schade door installatie - geen reactie tot op heden

  • 7 January 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Op 10 juli 2024 kwam een onderaannemer  van a-net service de kabelgoten voor de fiber plaatsen in ons appartementgebouw.
Daarbij werd de beschermende plexiglas van een van de elektriciteitsmeters afgebroken.
Ik heb die schade onmiddellijk gemeld aan de betreffende installateur.
Hij heeft dan gebeld met zijn overste en heb dat nogmaals doorgegeven.
Die man heeft dan beloofd om het zsm te komen herstellen.
Ik heb het nog meermalen doorgegeven en kreeg dan antwoord dat ik een mail moest sturen naar klachten@a-netservice.be 
Ik heb dit ook gedaan, maar tot op heden geen antwoord.
Dan krijg ik in mijn brievenbus een brief van proximus.
Met goede hoop open ik de brief, maar is een reclame voor nieuw fiber abonnement.
Ik ben geen proximus klant, en met dit soort belabberde service ben ik ook niet van plan om er ooit een te worden als dit niet snel wordt opgelost !

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3135 reacties
  • 7 januari 2025

@WimWillems 

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

ook als je geen prox klant bent, kunnen we een dossier opmaken met de gegevens die je ons doorspeelt: adres, contactgegevens, enz…

 

Beste Wim,

vul je je forumprofiel verder aan? Dan laten we dit zeker verder nakijken. 

mvg,

Tina