Op 10 juli 2024 kwam een onderaannemer van a-net service de kabelgoten voor de fiber plaatsen in ons appartementgebouw.
Daarbij werd de beschermende plexiglas van een van de elektriciteitsmeters afgebroken.
Ik heb die schade onmiddellijk gemeld aan de betreffende installateur.
Hij heeft dan gebeld met zijn overste en heb dat nogmaals doorgegeven.
Die man heeft dan beloofd om het zsm te komen herstellen.
Ik heb het nog meermalen doorgegeven en kreeg dan antwoord dat ik een mail moest sturen naar klachten@a-netservice.be
Ik heb dit ook gedaan, maar tot op heden geen antwoord.
Dan krijg ik in mijn brievenbus een brief van proximus.
Met goede hoop open ik de brief, maar is een reclame voor nieuw fiber abonnement.
Ik ben geen proximus klant, en met dit soort belabberde service ben ik ook niet van plan om er ooit een te worden als dit niet snel wordt opgelost !
Vraag
Vraag schade door installatie - geen reactie tot op heden
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.