Skip to main content

Beste Admin,

Ik wil graag een getrouwheidskorting aanvragen voor 2025, zoals jaarlijks gebruikelijk is.

Daarnaast wil ik vriendelijk verzoeken om een eenmalige annulering van de kosten voor de Daily Roaming Pass, zoals geadviseerd door een van uw Proximus-collega’s aan de balie in Vilvoorde.

Ter verduidelijking: tijdens mijn overstapvlucht van Zwitserland naar België (terugkomend uit Azië) een paar weken geleden, heb ik mijn Proximus SIM-kaart in mijn telefoon geplaatst om dit te voorkomen tijdens de drukte na aankomst in België. Echter, zodra ik mijn telefoon aanzette, nog voor ik "Airplane mode" kon aanzetten, kreeg ik direct een melding dat ik automatisch kosten voor data roaming zou worden aangerekend, terwijl het vliegtuig letterlijk net was opgestegen.

Ik vind deze situatie vrij oneerlijk, en uw collega gaf aan dat hem hetzelfde was overkomen. Hij adviseerde mij daarom om een eenmalige annulering van deze kosten aan te vragen, na ontvangst van de nieuwste factuur.

Dank u voor uw tijd en ondersteuning.

Met vriendelijke groeten,

Ka

@TeeKayYo 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste Martin,

Alvast bedankt voor uw snelle reactie! 

Ik heb ondertussen mijn forumprofiel aangepast en opgeslagen.

Dag ​@TeeKayYo activatie nieuwe getrouwheidskorting vanaf 01/02/2025 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt.

Er was effectief verbruik in Zwitserland maar ik liet het herberekenen, negatieve aanrekening 7593014778 is opgemaakt. Groetjes, Heidi

Reageer