Skip to main content

Sinds 13 december hebben we geen internet. Bijna dagelijks gebeld om een technieker te vragen maar zonder succes... eerst werd er de maandag 16/12 een afspraak geboekt, verlof genomen om aanwezig te zijn maar niemand gezien!! Afspraak werd telkens verschoven maar steeds niemand over de vloer gehad. Het probleem was zogezegd een algemeen issue maar bij navragen bij de buren, idrn heeft internet behalve wij. 

Dit is echt geen manier van werken, heel frusterend om altijd als antw te krijgen dat we "morgen” gecontacteerd zullen worden voor een afspraak. We zijn 2 weken verder zonder oplossing en geen internet. Wij hebben andere mobile provider via werk dus er kan geen extra data toegevoegd worden…

Heel slechte ervaring wat betreft klantendienst en service in het algemeen... teleurstellend 

Daar kan ik wel inkomen. Ik lees zulke verhalen regelmatig hier op het forum. Dat kan echt niet. 

Er bestaat nu wel een wet die u toelaat van schadevergoeding te vragen. Maar dat lijkt mij een heel gedoe.  

Op morgen moet je niet rekenen,  dat begrijp ik nog wel. 

Ik vermoed dat je de modem al eens hebt herstart, of beter nog gereset. 

Ontvang je daar ook het signaal van de buren? Zelfs verzwakt. Dan zou je kunnen beginnen denken aan public wifi. Ik  doe dat bvb bij mijn huisdokter als de wachttijd te lang is. 

@Khalil 

Omdat de PX moderatoren u morgen zouden kunnen beter/vlotter inlichten over welke herstellingswerken er eventueel moeten uitgevoerd worden (bv als er een lasploeg  moet langskomen als er problemen zouden zijn met je introlijn): Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer