Skip to main content
Vraag

BBox 3 vervangen door Internet box

  • 8 januari 2025
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Plopsakok
Forum|alt.badge.img

Maanden geleden heb ik via de app, zoals beschreven in topic 

BBox V3+ vervangen door de Internet Box

Een internet box aangevraagd.

Ik kreeg telkens volgende bericht:

Goed om te weten

Je hebt reeds een bestelling lopen bij Proximus

Je kunt geen optie online bestellen zolang uw vorige bestelling niet is verwerkt.

Je kan later opnieuw proberen.

Heb later terug opnieuw een poging gedaan, met terug het zelfde bericht, zonder enig gevolg.

Graag zou ik eens willen weten hoe dit verder gaat met die bestelling.

 

 

 

 

This topic has been closed for comments

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 8 januari 2025

@Plopsakok dossier 55871761 werd opgemaakt, ik sluit dit topic als dubbel.