Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Ontdek, bespreek, werk samen met Proximus
Recent actief
Problemen met opstarten (duurt langer dan vroeger)- Problemen met afspelen opname (beeld bevriest soms, daarna geen enkele functie beschikbaar) Problemen met doorspoelen (idem als hierboven, bij overgang FF naar Play bevriest beeld en zijn alle andere functies niet meer beschikbaar, alleen volledig heropstarten helpt) Initialisatie al geprobeerd
In bezit het Tuttimuspack voor 97.99 euro per maand. Hiervoor krijg ik een downloadvolume van 3TB.Ik bezit dat pack al vele jaren en het hoogste downloadverbruik voor mij bereikt nog geen 500GB.Nu is mijn vraag. Kan Proximus mijn downloadverbruik op max. 500 GB brengen en gaat dat mijn maandelijkse kostprijs verminderen?
Ik heb in mijn standaardpakket de optie: entertainment Channels-Nl voor maandelijks 10,99 euro supplement.Mijn vraag is: welke van deze zenders zal ik niet meer kunnen zien als ik deze optie opzeg?
Beste, Zie foto’s voor en na de fiber werken, wie gaat dit herstellen in zijn originele staat aub ? Ijzers staan allemaal los, afvoerbuis defect, netheid steentjes ……...Alvast dank voor uw spoedig antwoord.Mvg,Fam Janssen3 foto’s voor aanvang werkenfoto’s na de gedane werkenGat in afvoerbuis
Goede morgen.Heb sinds een paar dagen Apple tv 4K 128 gb.Installeren lukt perfect. Apple ID aangemaakt. Alles ok. Pickx gedownload , ook ok. Echter andere apps zoals Netflix , youtube enz .blijven bij downloaden hangen. Telkens komt opmerking dat met Apple ID niet eerder is aangemeld bij Itunes store en dat via mac of pc een Itunes store account moet aangemaakt worden. Wanneer ik dat probeer in Windows 11 met geupdate versies van Itunes en Apple tv krijg ik alleen een Itunes scherm waarin niets mogelijk is. Hoe los ik dit op?
Ik heb het voor mekaar gekregen! Je hebt wel een compatibele netwerk switch en router nodig.Wat bedoel ik daarmee? De switch waarop je je eigen netwerk aansluit moet IGMP snooping ondersteunen. Alsook op je Wifi-router moet deze IGMP snooping activatie beschikbaar zijn en moet je ook PPPOe credentials kunnen laten doorsturen.Mijn netwerk is als volgt geconfigureerd.Proximus modem : standaard IP range : 192.168.1.0/24 - Ik heb wel de DHCP scope beperkt van 192.168.1.2-192.168.1.2, dus ik laat maar een IP adres toe, en die configureer ik met een DHCP static lease op de Proximus modem. Dit IP wordt toegekend aan de WifiRouter. De andere setting TV Pool laat ik zoals ze is. Proximus Wifi zet ik uit. Firewall laat ik op medium staan.Er is dus maar 1 UTP kabel aangesloten op de modem. (gele kleur). Bij mij is Fiber in gebruik. De andere UTP kabel is aangesloten op de WAN poort. (rode kleur). Deze WAN kabel komt van het apparaatje dat fiber omzet naar UTP.Eigen router : IP range : 10.10.3.0/2
Is het mogelijk om de IP adressen van de DNS server(s) aan te passen op de BBOX3?
Hallo, Help ons het beste Flex pack te bouwen! Flex is een pack dat je kan samenstellen op maat van elk gezinslid. Omdat we enkel succesvol kunnen zijn als onze producten beantwoorden aan de verwachtingen en behoeften van onze klanten krijgen we graag jullie feedback over een vernieuwd Flex concept.Jullie feedback zal geconsolideerd en ge-evalueerd worden met de betrokken teams. Mogelijke verbeteringen stellen we dan graag in een volgende stap opnieuw aan jullie voor.We kijken alvast uit naar jullie uitgebreide kritische input! Als je vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen aan @Ine DG die nog tot het einde van deze poll op het forum actief zal zijn. Hier vind je de post waarin ze zich voorstelt. Concept duidelijkheid: Zijn er elementen in het “basis” aanbod die minder duidelijk zijn volgens jou? Waarom? Zijn er elementen in het “beste” aanbod die minder duidelijk zijn volgens jou? Waarom?Welke informatie ontbreekt er volgens jou? Hoe kunnen we deze voorstellen nog duidelijker
Dochter verhuist en heeft reeds 2 maanden proberen een afspraak te regelen voor de internetaansluiting en TV.Lukt niet, zelfs ondanks het feit dat ze laten weten heeft dat kabels er liggen en dat fiber beschikbaar is in de woning. We zijn de telefoontjes beu en overwegen telenet te nemen. Wat doen we best?
Op de nieuwe afstandsbediening bediening V7 ontbreekt de PVR knop om rechtstreeks naar je eigen opname bibliotheek te gaan.werkwijze om hier in te geraken:knop Guide Knop ← (back) Navigeren naar bibliotheek
Is het mogelijk een afstandbediening te verkrijgen voor de V7 tv decoder maar dan zonder spraaksturing.
Wanneer gaat er een oplossing komen voor "Oeps.......Er is een probleem opgetreden" Android TV Box ?Foutcode 130 & 134 ? Of gewoon zwart beeld dat als je geluk hebt opnieuw normaal beeld geeft !
Ik ben in het bezit van een lg tv en zou graag die afstandsbedienning gebruiken op mijn android decoder van proximus maar weet niet hoe het lukt niet help!
BBC World News (nu op kanaal 25)Waarom hinkt het uitzendschema volgens de tv-gids (EPG) nog steeds één uur achter op het werkelijke schema ? (bv. het magazine HARDtalk dat niet om 15:30 wordt uitgezonden, maar wél om 16:30)Dit is een jarenlang zeer (nog van toen BBC World News op kanaal 271 te bekijken was).Hoe moeilijk is het om dit vervelende probleem eens en voor altijd op te lossen ?
Hallo,We ontvangen geen emails van facebook op onze skynet.be account. In facebook staat alles aan en zien we een log met datum en tijdstip. In de webmail van skynet zien we niets verschijnen. Of dit met nog andere emails gebeurd weten we niet. Er komen emails binnen.Al een aantal keer de helpdesk gebeld maar telkens iemand aan de lijn gehad die ofwel niet weet waarover het gaat, ofwel in de wacht zet en dan wordt je plots gedisconnecteerd. Allemaal zeer vervelend. Is er misschien iemand op het forum die een oplossing weet?mvg
In mijn Beats Flex abonnement is toegang tot de digitale versie van HLN opgenomen. Mijn poging tot koppeling van mijn Proximus met mijn HLN-account is mislukt. Ik heb mijn GID-code aan HLN bezorgd maar zij vinden met die code niet de nodige informatie en verwijzen mij terug naar Proximus. De Proximus-helpdesk verwijst mij dan weer door o.a. naar het forum. Hier vind ik mensen met hetzelfde probleem dat opgelost geraakt blijkt na tussenkomst van een Proximus-medewerker bij HLN.Het zou fijn zijn wanneer ik na twee maanden van mails en telefoons over en weer eindelijk toegang tot de digitale versie van HLN zou krijgen. Vriendelijk,Bruno Stroobandt
Beste, wat is het verschil tussen de wifi code en user code? Graag even verduidelijking hieromtrent.Blijkbaar stond de user code niet ingesteld op de modem.Een technieker zou gezegd hebben dat hierdoor de beveiliging niet in orde is. Klopt dit? Welke gevolgen heeft het dat een user code niet was ingesteld?En kan het zijn dat het niet instellen van de user code problemen geeft indien met vanuit het Proximus hoofdkantoor vanop afstand contact wil maken met mijn Wifi netwerk?Kan het ook zijn dat het niet ingesteld hebben van de user code problemen geeft met de Wifi verbinding? Meer specifiek de foutmelding P130 bij opstarten van televisie? hartelijk dankBen
Ik sluit me aan bij de reacties van andere mensen omtrent nieuwe klanten en geschenken.Ik ben eveneens reeds meer dan 15 jaar klant en nog nooit kreeg ik als trouwe klant een geschenk. Die zijn enkel voor nieuwe klanten!Ik heb dit 2 jaar terug ook eens aangekaart in een Proximus winkel. Als je wil genieten van voordelen moet je tegenwoordig elk jaar van provider veranderen, de trouwe klanten zijn dus eigenlijk de ezels... Misschien moeten we eens een soort van 'coupke' plegen, Proximus klanten verzamelen en ertoe aanzetten om naar een andere provider te trekken.
Veiligheid is belangrijk! Onze versie van VoWiFi ondersteunt ook noodoproepen via Wi-Fi als er geen GSM-signaal is waar u zich bevindt - d.w.z. als er geen GSM-signaal is van een operator kan u nog altijd noodoproepen doen naar 112 en 100 met Proximus VoWiFi. Dit heet VoWiFi EC (Emergency Call). De andere Belgische mobiele operatoren bieden deze functie (nog) niet aan. Om dit mogelijk te maken, moeten smartphoneleveranciers hun software wijzigen en heeft Proximus de nodige systemen in zijn netwerk opgezet. In nauwe samenwerking met de verschillende smartphonefabrikanten voeren wij uitgebreide tests uit en valideren wij deze smartphonesoftware, om zo de goede werking van de dienst te garanderen. Zodra de software is gevalideerd, moet de fabrikant deze software aanpassen op zijn smartphones. De fabrikanten beslissen zelf welke modellen deze software-update krijgen en wanneer ze deze krijgen. De reden waarom sommige - oudere -modellen niet kunnen profiteren van deze absoluut nood
Naar aanleiding van een opmerking (zie quote), wil ik hier toch eens op terugkomen.Opmerking voor de forumleden → cfr. proximus nummer niet in gebruik | Proximus ForumOp het Fr-forum werd door de community mgr en moderatoren reeds meermaals gesteld dat berichten hun initiële plaats in de wachtrij van behandeling verliezen: concreet zou in de applicatie voor behandeling rekening gehouden worden met het tijdstip van de laatste reactieVandaar graag a.u.b. geen verdere reacties/commentaar tot een Proximus moderator het probleem ter harte neemtIk weet niet of dit op het Nl-forum ook zo is, maar vermoed van welUiteraard wordt in de applicatie naar alle waarschijnlijkheid wel rekening gehouden met de specialisatie van de betrokken moderator (administratief, techinsch, ...)Dat vind ik absoluut niet logisch indien dit waar zou zijn, is een systeem dat volgens mij op niet veel trekt! Een bericht moet toch niet naar achter geschoven worden omdat om het even wie in dit bericht ondertussen een even
Gelukkig Nieuwjaar aan de forumleden en de Proximus forum medewerkers.🥂🍾
Moet decoder ingeleverd worden bij aankoop van Apple tv? Is V5c uitvoering.