Beste,
2 vraagjes :
- hoe krijg ik mijn Proximus mail op mijn bureaublad van mijn PC ?
- hoe breng ik al mijn contacten uit outlook naar mijn webmail ?
bedankt voor jullie reacties
louis
Beste,
2 vraagjes :
bedankt voor jullie reacties
louis
ivm exporteren uit outlook, zou dit een leidraad kunnen zijn, zelf heb ik er geen ervaring mee:
Je proximus mail op je bureaublad?
Bedoel je dit: In je browser ga je naar je webmail, kopieer de link in je adresbalk, ga naar je bureaublad, rechtsklikken, nieuw, snelkoppeling, plak de link en geef een naam (webmail?). Als je dan op de snelkoppeling klikt opent direct webmail. Je moet wel nog inloggen.
Zoals steeds een juiste oplossing van Martin, bedankt het is volledig gelukt
Enig idee om mijn webmail op mijn bureaublad of op takenbalk te krijgen??
Nog een fijne avond,
louis
Wat wil je eigenlijk juist bereiken?
Als je die wilt openen via de taakbalk:
Om een snelkoppeling aan de taakbalk vast te maken in Windows, kunt u de volgende stappen volgen:
Edge browser openen:
Website aan taakbalk vastmaken Chrome
Zet zo in Chrome een website op de taakbalk:
Op de taakbalk staat nu een snelkoppeling naar de website. Klik erop en de website opent.
Mijn manier (4 posts hoger) werkt ineens bij alle browsers voor een snelkoppeling op het bureaublad.
Ik zeg het maar.
Inderdaad voor het bureaublad komt onze uitleg op het zelfde neer, maar voor de methode voor de Taakbalk kan iets verschillen naar gelang de browser vandaar dat ik beide gepost heb voor Edge en Chrome bv. Tenslotte vind je al die uitleg ook als je gewoon googelt.
weeral klaar en duidelijk, heb het gedaan en t’is OK
Bedankt Martin
Nog een fijne avond, groetjes
Graag gedaan en voor u ook een fijne avond verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.