Skip to main content

Beste forumleden,

 

(PS: ik had het eerst geplaatst in een gewoon topic, maar kon het misschien beter hier plaatsen...)

 

Waarom biedt Proximus niet een datasim aan in haar Flex packs? Ik denk dat Proximus veel klanten zo verliest, en naar de concurrentie gaat puur voor dat. Een datasim waar je dus  niet mee kan bellen, maar enkel dient voor bv in een 4G-modem te steken.

In ons tweede verblijf heb ik altijd kunnen gebruik maken van de gratis datasim van TN van een familielid, maar wegens persoonlijke redenen hebben we het pack moeten stopzetten (waardoor we daar dus geen recht meer op hebben) maar omdat mijn oma bij PX zit (en dus geen recht heeft op dit datasim) kan zij niet aan zo’n datasim geraken.

Misschien is dit wel iets wat onderzocht kan worden, heel interessant voor mensen met een tweede verblijf bijvoorbeeld.

 

Wat denken jullie?

 

Bedankt alvast!

 

Met vriendelijke groet,

 

Rune

Even terug naar boven brengen zodat deze poll weer zichtbaar wordt.
Stemmen maar!

 


Komaan forumbezoekers stemmen, stemmen stemmen….

daar kunnen nog veel meer stemmen bij !

 


Stemmen maar, het is voor een goed doel, een data-only-sim voor iedereen met  een FLEX pack.
 


En weer naar boven met deze poll.
Waar wacht iedereen op?


En weer naar boven met deze poll.
Waar wacht iedereen op?

Allee PX medewerkers van dit forum, jullie hulp in deze is meer dan welkom 😉🤗👍


Stemmen  a.u.b. 
een extra data-SIM is standaard bij TN, dat kan ook bij PX !!


 14 Stemmen na 13 dagen? Echt?
Heeft er dan echt niemand interesse om eindelijk iets te krijgen van Proximus?


De poll is er 14 dagen.
Er zijn blijkbaar niet meer dan 14 forumbezoekers geïnteresseerd in een gratis data-SIM ?
Hulp van de Proximusmedewerkers moeten we zo te zien ook niet verwachten.


M.a.w., als er hier morgenavond nog maar 14 stemmen “voor” zijn doe ik de boeken toe en breng dit topic niet meer naar voren.


De poll is er 14 dagen.
Er zijn blijkbaar niet meer dan 14 forumbezoekers geïnteresseerd in een gratis data-SIM ?
Hulp van de Proximusmedewerkers moeten we zo te zien ook niet verwachten.


M.a.w., als er hier morgenavond nog maar 14 stemmen “voor” zijn doe ik de boeken toe en breng dit topic niet meer naar voren.

@Mutlie Vindt dit heel erg. Veel klagen als ze de korting niet meer hebben. Maar nu kunnen ze iets extra’s krijgen en dan reageert niemand. Het is vakantie maar toch er reageren er genoeg op dit forum, dan is stemmen een kleine moeite. Vindt het ook jammer dat de Proximusmedewerkers ons niet steunen, of toch wel achter de schermen ? 🤔 Jammer. Wens iedereen een prettig weekend 🤗


Normaal was het toch de bedoeling van de ideeënbus dat de voorstellen ook zouden doorgegeven worden aan de betrokken verantwoordelijk diensten. 


Normaal was het toch de bedoeling van de ideeënbus dat de voorstellen ook zouden doorgegeven worden aan de betrokken verantwoordelijk diensten. 

Mits voldoende (hoeveel?) stemmen ?


Ik denk dat een idee sowieso wordt doorgegeven maar hoe meer stemmen natuurlijk hoe meer draagkracht. 
Trouwens ik  lees hier vaak genoeg dat zelf in een bericht waar iemand een voorstel doet dat een PX medewerker aarop reageert met een antwoord als “ we hebben je idee/voorstel doorgegeven aan de betrokken dienst”. 
Dus als ze het voor één voorstel in een  bericht al doen dan zou ik toch maar normaal vinden dat ze het dan zeker ook doorgeven als er iets in de ideeënbus voorgesteld wordt en er meerde positieve stemmen op komen.


Ik denk dat een idee sowieso wordt doorgegeven maar hoe meer stemmen natuurlijk hoe meer draagkracht. 
Trouwens ik  lees hier vaak genoeg dat zelf in een bericht waar iemand een voorstel doet dat een PX medewerker aarop reageert met een antwoord als “ we hebben je idee/voorstel doorgegeven aan de betrokken dienst”. 
Dus als ze het voor één voorstel in een  bericht al doen dan zou ik toch maar normaal vinden dat ze het dan zeker ook doorgeven als er iets in de ideeënbus voorgesteld wordt en er meerde positieve stemmen op komen.

Drie gerelateerde en recente topics. Tot op dit ogenblik is er zelfs nog geen spoor dat PX-medewerkers er één van gezien zouden hebben, laat staan even gelezen.
Misschien hebben de PX-medewerkers de topics gezien, of misschien ook niet, feit is er is van de kant van PX geen enkele reactie gekomen. En het minst van al “we hebben je voorstel doorgegeven aan de betrokken dienst”.

Data only sim in Flex packs zoals bij Telenet One(UP) | Proximus Forum

Voorstel om ook als Proximus-klant een datasim te kunnen krijgen | Proximus Forum

SIM voor Only-data | Proximus Forum


Ik zou ook graag een datasim hebben die het mobiele abo deelt van mijn gsm want een extra abo nemen vind ik ook niet interessant en mijn 300GB is nooit op dus is wel interessant met datasim


Mensen, mensen, mensen. We zijn 7 dagen later en de stemmen staan nog steeds op 15. Is het zo moeilijk om te stemmen. Neem de tijd en stem voor een gratis datasim bij je Flex pakket. Zodat dit door het management besproken kan worden. Doen 😉🤗👍👏


@Antoon1 idd, spijtig. Want ik denk dat elke klant daar beter van wordt. Ongeacht of het hij/zij het nodig vindt of niet…


@AnneliesL idd, bij ons ook zo. En dan om een extra abonnement aan te gaan voor een tweede verblijf waar je mss 2 maand max per jaar in doorbrengt, is nogal kort door de bocht…


Komaan mensen, is het nu zo moeilijk om te stemmen? Er kunnen nog héél wat stemmen bij. Proximus is al niet aan de goedkope kant, dus moeten we zien dat we er iets voor in de plaats krijgen, maar dan moet er wel gestemd worden!!! Allemaal aan één zeil trekken, dan komt er mss (hopelijk) wat schot in de zaak en kunnen we profiteren van een GRATIS product…

PS: is er een manier om meer mensen aan te trekken?

 

Mvg

Rune


 

PS: is er een manier om meer mensen aan te trekken?

 

Mvg

Rune


M.i. is de beste oplossing dit topic “vast” te zetten zodat het bovenaan in beeld blijft en verschijnt bij het openen van het forum.
Veel forums (fora?) hebben zulke “stickies” waarbij bijv. belangrijke (dienst)mededelingen bovenaan staan en blijven staan.
Het Proximus forum daarentegen heeft een systeem waarbij elk topic zakt in de lijst wanneer een ander topic wordt geopend of beantwoord. En dus duurt het niet lang of het valt buiten beeld (staat dan volgende pagina - die dikwijls niet meer wordt bezocht, laat staan de 3e, 4e … pagina)

 


 

PS: is er een manier om meer mensen aan te trekken?

 

Mvg

Rune


M.i. is de beste oplossing dit topic “vast” te zetten zodat het bovenaan in beeld blijft en verschijnt bij het openen van het forum.
Veel forums (fora?) hebben zulke “stickies” waarbij bijv. belangrijke (dienst)mededelingen bovenaan staan en blijven staan.
Het Proximus forum daarentegen heeft een systeem waarbij elk topic zakt in de lijst wanneer een ander topic wordt geopend of beantwoord. En dus duurt het niet lang of het valt buiten beeld (staat dan volgende pagina - die dikwijls niet meer wordt bezocht, laat staan de 3e, 4e … pagina)

 

@Mutlie Zit niets anders op om elke dag een antwoord op te zetten of PX forummedewerkers zorgen ervoor dat dit bij management komt 🤔😉👍en het ons laten weten 🤗


Inderdaad.
Stemmen maar mensen !!
En bij je stem misschien ook graag even motiveren waarom je graag een gratis extra data-sim bij je Flex-pack zou hebben?


Komaan mensen met een Flex Pack (of als je wil overstappen naar een Flex Pack), stem voor de verandering en eis een gratis data only sim in een Flex Pack!
Je stem kan het verschil maken!


Iedereen kan voordeel hebben aan een extra data-only SIM. 
Daarom stemmen graag!
Schud Proximus wakker!


 


Iedereen gaat voordeel hebben aan een extra data-only SIM gekoppeld aan het internetvolume.
Daarom forumgangers stemmen graag!
Maak Proximus wakker 😉 Zorg dat dit naar het management gaat. STEMMEN IS A MUST 👍🤗


We zijn weer 4 dagen later en de stemming staat nog steeds op 16. Alle klanten en forumdeelnemers moeten ze zich schamen. Nou willen we iets bereiken wat voor vele klanten een voordeel geeft en niemand geeft thuis. Zelfs grandmasters etc. Als er klachten zijn, en noem maar op dan moet alles wijken op dit forum. Maar een stem geven op een extra datasim kan er dan niet af. Ben erg teleurgesteld, ook op de Proximus medewerkers die hier nog geen aandacht aan gegeven hebben om dit naar het management te doen gaan 😥😪


Reageer