Skip to main content

Onlangs kreeg ik een bbox3+ en een decoder v7. Als ik daarmee een uitzending wil bekijken die al bezig is en wil herstarten krijg ik daarvoor op mijn scherm een symbool om een gestarte uitzending te herstarten. Op mijn afstandsbediening zie ik die functie niet staan. Kijk ik er over?

Gewoon op ok drukken 


Zo simpel en niet gevonden, bedankt.


Toch is het precies niet zo simpel. Het is bvb 20.15 uur en ik wil naar Terrzake kijken dat om 20.00 uur begint. Ik open dan de programmagids en zie de witte balk van Terzake en de verticale tijdslijn op 20.15 uur. Als ik dan OK druk begint Terzake maar begint niet vanaf het begin maar vanaf 20.15 uur. Ik zie ook op mijn tv  wel de knop "Herstarten" maar die in onbereikbaar via mijn afstandsbediening. 

Je kunt dat probleem uiteraard omzeilen door Terzake op te nemen. Maar ik vergeet dat al eens.


zie de witte balk van Terzake en de verticale tijdslijn op 20.15 uur

dan op OK drukken en dan zie je herstarten met een witte cirkel er rond en  dan opnieuw op OK drukken, als je te lang wacht zal terzake inderdaad dan niet van in het begin starten omdat de herstarten met de witte cirkel er rond er ondertussen al zou verdwenen zijn.

 


Als je de balk ziet kan je met de ronde knop navigeren, waar de cirkel staat (herstarten, info opvragen of subtitels) kan je OK drukken.
Als je eerst naar boven drukt (ronde knop) kan je daarna met rechts of links te drukken doorspoelen of terug spoelen.
 


Bedankt beiden, ik ga dat deze avond allemaal eens uitproberen. 


Opgelost!


Reageer