Fiber komt naar jouw stad, straat, woning in België | Proximus
Ik krijg deze melding:
Weet hem te overtuigen want zonder zijn akkoord kan Proximus geen werken uitvoeren in je technische ruimte.
Wat kan ik mijn syndicus best aanbevelen? Wat staat hem te doen? Wat kost het? Welke stappen zou hij moeten ondernemen?
Aangezien ze ons huidig adres, waar fiber al aangelegd is/wordt en waar we al meer dan 30 jaar wonen, als 'niet geldig' of 'onbestaand' beschouwen, voel ik toch enige scepsis over de betrouwbaarheid van deze tool/site/link over de beschikbaarheid van fiber bij ons. (Onze syndicus heeft trouwens al lang, op aanvraag van de meerderheid van ons, de eigenaars, zijn akkoord moeten geven .)
dat is met vdsl koperlijn ook nog soms het geval dat er een fout in hun database zit als die opvraagt.
En kun je het ook niet zien dat er glasvezel aanwezig is als je kijkt op http://proximus.be/internetsnelheid
Jaja, weet ik al lang, maar dan word ik weer omgeleid naar de in de topic aangehaalde link, die me zegt dat mijn adres niet bestaat. Wel een beetje verbazend als je daar al meer dan 30 jaar woont.
Als je een tool/ link promoot, zou men er tenminste voor kunnen zorgen dat die ook werkt, nee??? Dat was de betekenis van mijn ironische commentaar.
en volgens Proximus woon ik nog steeds in Heist op den berg-centrum, met post code 2220 ‘ want deelgemeente Booischot kan niet ingevuld worden ( installatie adres staat ook nog steeds op 2220 Heist op den berg, alhoewel ik steeds in Booischot 2221 woon en ook daar telefoon al aangesloten werd van de jaren 1970, toen Booischot nog onafhankelijke gemeente was ( facturen staan nu wel op 2220 Booischot, wat correct is)
Jaja, weet ik al lang, maar dan word ik weer omgeleid naar de in de topic aangehaalde link, die me zegt dat mijn adres niet bestaat. Wel een beetje verbazend als je daar al meer dan 30 jaar woont.
Als je een tool/ link promoot, zou men er tenminste voor kunnen zorgen dat die ook werkt, nee??? Dat was de betekenis van mijn ironische commentaar.
ja , dat weten we ondertussen al lang dat die database niet altijd klopt al is dit gelukkig maar een klein percentage.
Ja hier ligt fiber al bijna twee jaar zijn ze het aan het aansluiten alleen weet ik nog niet in welke eeuw .
Proximus is nog steeds een bedrijf van de staat dat is tergend traag door de benoemde posten en vriendendiensten waneer word er geprivatiseerd ?
Ik denk niet dat de manager daar rekening mee zal houden
Hoe kan je controleren of Fiber beschikbaar is? Er is toch nergens op die links een formulier om je adres in te geven?
Hier → Komt fiber naar je toe? | Proximus
ook kun je het zien indien je een hogesnelheid als resultaat krijgt hier http://proximus.be/internetsnelheid
Ik krijg dit beeld te zien, dus nergens een mogelijkheid om een adres in te voeren.
Ik krijg dit beeld te zien, dus nergens een mogelijkheid om een adres in te voeren.
Bij mij hetzelfde. Maar neem aan dat PX een stappenplan heeft voor de aanleg. Kunnen ze de klanten toch laten weten wanneer de fiber naar ons toe zal komt. Elk groot bedrijf heeft toch een stappenplan waar ze over enkele jaren zullen staan
Bij mij werkt het momenteel nochtans wel, maar je moet al de ‘cookies’ van de Proximus-site aanvaarden.
Het is net door het feit dat vroeger (alle) cookies aanvaard werden dat het op de lange duur vastloopt en dan kun je beter gewoon een in privé browser venster openen via toetscombinatie SHIFT CTRL N (als het niet werkt met N dan P gebruiken) en dan alle cookies aanvaarden.
Bij mij lukt het ook langs geen kanten op de ipad. Safari niks, chrome niks, edge niks. Private of niet maakt allemaal geen verschil. Ik krijg hetzelfde scherm als JO97.
Het was voor Windows 10 dat ik de uitleg gegeven had voor andere OS’en weet ik niet of het werkt
ad-blockers kunnen ook voor problemen zorgen
Bij mij lukt het ook langs geen kanten op de ipad. Safari niks, chrome niks, edge niks. Private of niet maakt allemaal geen verschil. Ik krijg hetzelfde scherm als JO97.
Ook als je onmiddellijk deze link gebruikt ? Het zal dan inderdaad waarschijnlijk te maken hebben met je add blockers of cookies zoals hierboven al gezegd.
Hallo
ook overal uitgerold?
Het zou voor sommige klanten wel een grote verandering kunnen worden.
Mvg Artie
Het aantal aansluitbare klant verdubbelt wel in ROP kast, maar de vraag is eerder zal de snelheid verhogen voor de VDSL klanten die nu al een relatief hogere snelheid halen, (dus zij die op korte kabellengtes aftakken) ik vermoed van wel aangezien de bandbreedte verdubbelt van 17 naar
34 en de sukkellaars die nu nog op Adsl snelheden zitten omdat er geen ROP staat die vallen dan ook uit de boot, nee? .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.