Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik kan mij niet inloggen op de app van proximus tv. Bij my proximus staat vermeld dat het binnenkort beschikbaar is.. Wie kan me hiermee verderhelpen?
Ik heb en Proximus Wireless Bridge omdat ik geen netwerkkabel naar de televisie heb vanaf de plek waar het modem zit. Nu heb ik een beter accesspoint in huis (Unifi AC AP Pro), maar deze ondersteunt logisch (want niet goed veilig) geen WPS. Hoe kan ik op de instellingpagina komen van de bridge om hier manueel te verbinden met het access point? Al geprobeerd direct via kabel te verbinden naar de bridge maar dat wil niet werken (of moet ik manueel een ip adres instellen hiervoor, en zo ja in welke range?) Dank!
Tijdens mijn verblijf in het buitenland is gisteren mijn daily travel paspoort ongevraagd geactiveerd. Tegen de prijs van +18€/dag. Op mijn account zie ik dat deze dienst gratis zou zijn (wat ik al helemaal niet begrijp) toch krijg ik het bericht dat ik een meer verbruik heb. Op mijn toestel staat Mobiel internet en roaming uit. Hoe kan dit? Tweede maand op rij problemen met extra verbruik. Denk om Proximus vaarwel te zeggen.
Hallo Forum-leden, Ik ben volkomen nieuw op dit forum (net account aangemaakt, eerste post). Hopelijk zit ik dus in de juiste subgroep en voldoet deze post aan de voorgeschreven regels (onder "Aan de slag op het forum"). De reden van mijn post is een vraag waarop ik het antwoord niet vind. Hieronder schets ik graag even de situatie. Mijn huisnetwerk bestaat uit 2 subnets: het eerste voor TV (via devolo / wifi bridge) en het tweede voor internet (via eigen secundaire router). Het eerste subnet wordt beheerd op mijn Technicolor Bbox3 en het tweede op mijn eigen router (een Linksys WRT54GL). Deze tweede router heeft via DHCP-reservering een 'vast' IP-adres in de range van de Bbox en staat hierop DMZ. Alle PC's, laptops, tablets en smartphones gaan dus op internet via mijn eigen router. Dit heeft tot hiertoe altijd vlekkenloos gewerkt. Afgelopen weekend ben ik echter tegen een probleem aangelopen: de toestellen die een IP-adres krijgen van mijn eigen router, hadden ineens geen
Wij hebben sinds een week problemen met het signaal dat de digibox doorgeeft aan de tv. Meestal kort na het opstarten wordt het tv scherm zwart, dan moeten we via de afstandsbediening van de tv op source drukken en HDMI-1 bevestigen (waar het al op stond). Steken we de HDMI-kabel en de andere HDMI-poorten hebben we daar ook hetzelfde probleem. We hebben al een andere HDMI-kabel geprobeerd en het probleem blijft ook. De dvd-speler, die ook via HDMI werkt heeft dit probleem niet (ook geprobeerd op alle HDMI-poorten). Zou het kunnen dat de digibox miet vervangen worden? Wij hebben nog altijd een toestel waar Belgacom op staat (ik denk dat het V4 is)
Ik wordt het zowat beu eerst krijg ik een panne moet ik letterlijk 15 keer bellen om een technieker in te plannen die zonder te laten weten de dag erna niet komt (ik nam vakantie voor het werk). Om de volgende dag weer 20 keer te moeten bellen en dan worden er dingen uitgevonden die niet bestaan ( bakje met tijdelijk tv en internet) en van de eene dienst naar de andere dienst gestuurd. Vervolgens na 2weken zonder tv of internet kunnen we tot een akkoord kompen dat ik 2 maanden de factuur niet hoef te betalen ! RARARA de tweede maand ging niet door... Na weer 20x te bellen en druk te zetten op de medewerkers aangezien ze zogezegd van niks wisten heb ik deze dan toch niet moeten betalen nog geen 2 dagen later krijg ik smsjes dat ik mijn factuur nog moet betalen of mijn diensten worden afgesloten weer 10 keer bellen en die persoon overtuigen dat dit mij beloofd werd en een creditnota werd opgemaakt ! Goed dit deel is nu in orde maar dan begint het gewoon terug !!! GSM abonnement worden d
My Proximus app werkt al weken niet. Het enige wat werkt, zijn mijn facturen dat ik kan bekijken. Mijn verbruik, mijn producten,... kan ik helemaal niet raadplegen. Iedere keer krijg ik het bericht dat er zich een technische fout heeft voor gedaan. Ik heb nu sinds vorige week een extra abonnement voor mijn zoon zijn gsm genomen. Ik kan zelf de favoriete app niet aanduiden. Nog mensen met dit probleem?
Aankoop Nokia 3310 zonder geheugenkaart (volgens Proximus winkel niet nodig wegens te kleine capaciteit voor foto's) Een USB kabel aangekocht en via telefonische hulp van Proximus ook Nokia Suite gedownloaded op laptop (Microsoft Windows 7) Toch lukt het foto's overzetten niet. Toestel blijkt alleen op te laden.
Op de telefoon komt bij het kiezen voor zowel "Smart Wifi" of "Wifi hotspots in het buitenland" de navolgende foutmelding : "er zijn problemen met je internet verbinding of met onze services. Gelieve het later opnieuw te proberen" Dit is nu al 2 weken het geval Vraag : wat gaat er verkeerd ? Ik wil beide keuzen activeren mvrgr
Beste, bij mij eveneens het routerprobleem met destiny 2 kunnen jullie dit via de bbox oplossen? mvg
ik merk de laatste tijd dat het mobiel internet heel snel op gaat . in het begin was dat het geval niet terwijl ik even veel als voor hing internetten.
Hallo... Vorig weekend ging onze decorder plots niet meer aan. Alle lichtjes flikkerden. Woensdag gebeld en hebben hem gewisseld. Vandaag heb ik hem ontvangen. Nu wil ik hem istalleren en blijft op software laden hangen. En het lichtje van hd flikkerd steeds. Wat is het probleem en wat kan ik doen? Iemand die me snel kan helpen aub. Want is nu al een week stuk. ? Danku
Ik krijg altijd de boodschap.: verzenden mislukt. Ik heb een abonnement en heb de telefoon al eens af en aan gezet, maar niets
Wij zijn overgestapt van Telenet naar Proximus.. Alles ging geregeld worden, moesten zelf NIETS doen.. merk je dat de facturen van Telenet gewoon ongewijzigd verder lopen. Na telefonisch contact met Telenet blijkt dat zij helemaal niet ingelicht waren van de overstap! 84€ teveel betaald! Wij hopen dat Proximus hierin zijn verantwoordelijkheid neemt en dit bedrag integraal terug betaald!
Ik ben al tientallen jaren abonnee bij Belgacom/proximus. Als ik het laatste half jaar telefonisch contact had , kreeg ik altijd overijverige medewerkers aan de lijn die beweerden dat een Tuttimus abonnement zoveel voordeliger voor mij zou zijn ...Ik zei hun dat dit volgens mijn berekeningen NIET het geval was,maar ik hield niet "met alles rekening".Uiteindelijk bij de zoveelste "bedelaar" heb ik toegezegd . Wel ik betaal nu elke maand ongeveer 25 tot 30 euro MEER !!!! Dat is op jaarbasis een 300 euro . Ik had daarnet terug telefonisch contact i.v.m. een betaling en opnieuw kreeg ik de vraag of ik al Tuttimus had:-(.spijtig genoeg wel .
Sinds zaterdagmiddag 20 mei werken mijn proximusproducten niet meer. Heb al meermaal mijn modem gereset zonder succes. Krijg ook niemand aan de lijn enkel een computerstem die mij verteld dat alles opgelost is op 24 mei !!! Ben echt zwaar teleurgesteld in de service.
Op 27/2 nam ik een Tuttimus 3GB abonnement: vaste telefoon, internet, TV en mobiele telefoon volgens uw reklame. Nu zie ik op de factuur dat de GSM nog altijd bijkomend als Mobilus S aangerekend wordt. Waarom zit dat niet allemaal in het pack?
Momenteel heb ik een verouderd abonnement met o.a. Smart +15 (1 GB) in pack en Surf Free any Time (2GB). Als je data verbruik op de Smart +15 opgebruikt is (boven 1 GB), worden dan extra kosten aangerekend? Of kan dan gebruik worden gemaakt van 500 MB van de data van Surf Free Anytime? (dit las ik nl. al eens op het forum) Ik kan met mijn abonnement trouwens geen extra 500 MB kopen voor 5 euro...
Beste, We hebben recent negatieve ervaringen gehad met Daily Travel Passports in de Verenigde Staten. Deze daily travel pasports geven je 80 mb surfvolume voor 5 euro per dag, alsook een zeker aantal belminuten en sms'en. Uit ervaring is nu gebleken dat deze optie niet altijd correct worden geactiveerd op elk netwerk in de verenigde staten. Met de onaangename gevolgen van nadien.. De Megabytes worden tegen woekerprijzen aangerekend. (als ik me niet vergis 17 euro per megabyte). We hebben de meeste van deze kosten kunnen bespreken met de klantendienst maar de uren die ik hieraan heb verspild zijn niet bepaald aangenaam en ook niet door elke medewerker begrepen. Vandaar mijn vraag; kunnen jullie een lijst online plaatsen van providers waarmee jullie een goed roaming contract hebben en dit soort onaangename verrassingen achterwege blijven ? De lijst van beschikbare operatoren in US is redelijk uitgebreid. Wanneer men als consument de bovengenoemde optie activeert veronderste
Hallo, afgelopen weekend heb ik online ingetekend op de Galaxy S9-promo. De smartphone heb ik perfect toegestuurd gekregen - waarvoor dank 🙂. Daarbij zat een pay&go-simkaart, met een nieuw nummer. Ik had echter gevraagd om mijn oude nummer (Telenet) over te zetten naar Proximus. Wordt hiervoor een nieuwe simkaart toegestuurd? Moet ik hiervoor langs een Proximus-center passeren? Ondertussen is mijn nr bij Telenet 'afgesloten'. PS: mijn oud nummer werd ooit 'opgestart' bij Proximus, alweer +20 jaar geleden. Mss kan dit helpen bij de afhandeling. gr Sven
Hallo, Ik ben al jaren klant bij Proximus. Momenteel heb ik 3 tv's met decoder aangesloten op volgende manier: aan mijn modem heb ik 4 ethernet-poorten. Poort 1 via kabel naar Tv1(living), Poort2 via kabel naar switch-box(verdieping1) en van switch naar TV2 en 3. Poort3 gebruik ik voor eventuele vaste verbinding met PC. Dit werkt allemaal perfect! Poort4 is dus nog vrij op de modem en zou deze willen gebruiken voor TV4(mijne kleinste dochter wordt nu eenmaal ook groot ;O)) Deze poort4 wil ik via kabel naar demolo in stopcontact verbinden en zo naar decoder van tv4( de demolo's heb ik vroeger al gebruikt voordat ik de switch ben beginnen gebruiken). Echter als ik de beschikbaarheid test bij proximus, zegt deze dat er maximaal 3 tv's mogelijk zijn?? Is het in mijn opstelling toch niet mogelijk om een 4e tv en dus decoder aan te sluiten??
Beste, wij ondervinden de laatste tijd heel veel problemen met onze serieopname van familie. meer dan eens ontbreken er opnames, of zijn ze maar 5 minuten lang. dit is al sedert midden april. Wel heel vervelend. Kan daar iets aan gedaan worden? Ons telefoonnummer is 056290177, klantnummer 615561889
Ik zag reclame over webdeals voor tvbundels. Je activeert een tvbundel en je krijgt 3 maanden korting (5 euro x 3). Ik heb al entertainment bundel. Als ik nu movies & series pass bij neem, dan heb ik die 3 maanden gratis? Mvg Peter.
Dit zijn de gemeten waarden op lijn 011634561 in Peer: http://www.speedtest.net/my-result/6130463324?utm_source=share-page&utm_medium=email&utm_campaign=sharev1 Dit zijn toestanden die je in Siberië mag verwachten. Mvg, Marcel Gielen
Vraagje? Waarom raakt mijn Bbox 3 steeds zijn Internet sleutel kwijt na een langere internet storingen in de wijk en zelfs ook bij een langere elektriciteitsstoring in huis. (Elke keer grote opstartproblemen erna) Gisteren was het alweer zover, gisteren veroorzaakte het noodweer een internetstoring in de wijk, blijkbaar kreeg de wijk internet kast waterschade en internet was 3 uur down in de hele wijk. .. tja hierna had ik weer de gebruikelijke opstartproblemen van de Bbox. (Bbox was weer zijn internet sleutel kwijt) Tja nu zul je denken, even de bijbehorende modem website open, internet sleutel invullen en je bent klaar. Maar zo gemakkelijk gaat het niet. Website accepteert code dan niet en lijkt wel “of iets verspringt” op de website zodra je op opslaan klikt. Resultaat, modem valt helemaal in storing en er gaat dan een rood lampje op de modem branden en daarna kun je niets anders meer doen dan de modem terug naar fabrieksinstellingen resetten en daarna weer opnieuw p
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.