Op de telefoon komt bij het kiezen voor zowel "Smart Wifi" of "Wifi hotspots in het buitenland" de navolgende foutmelding :
"er zijn problemen met je internet verbinding of met onze services. Gelieve het later opnieuw te proberen"
Dit is nu al 2 weken het geval
Vraag : wat gaat er verkeerd ?
Ik wil beide keuzen activeren
mvrgr
Bladzijde 1 / 1
TUI: staat alles goed ingesteld :
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/hoe-surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/wachtwoord-van-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspots.html
WIFI Hotspots FAQ
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_hotspot_start/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/hoe-surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/wachtwoord-van-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspots.html
WIFI Hotspots FAQ
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_hotspot_start/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren.html
Hallo,
Bedankt
het lag aan de id met gmail ipv proximuswifi.be en het paswoord had meer dan 8 karakters
Nu nog proberen op een andere locatie
mvrgr
Bedankt
het lag aan de id met gmail ipv proximuswifi.be en het paswoord had meer dan 8 karakters
Nu nog proberen op een andere locatie
mvrgr
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.