Skip to main content
Op de telefoon komt bij het kiezen voor zowel "Smart Wifi" of "Wifi hotspots in het buitenland" de navolgende foutmelding :

"er zijn problemen met je internet verbinding of met onze services. Gelieve het later opnieuw te proberen"

Dit is nu al 2 weken het geval

Vraag : wat gaat er verkeerd ?

Ik wil beide keuzen activeren

mvrgr
TUI: staat alles goed ingesteld :

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/hoe-surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot.html

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/wachtwoord-van-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspots.html

▶️ WIFI Hotspots FAQ

> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_hotspot_start/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren.html
Hallo,

Bedankt

het lag aan de id met gmail ipv proximuswifi.be en het paswoord had meer dan 8 karakters

Nu nog proberen op een andere locatie

mvrgr

Reageer