Skip to main content
Antwoord

Online smartphone promo

  • May 24, 2018
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Hallo,

afgelopen weekend heb ik online ingetekend op de Galaxy S9-promo. De smartphone heb ik perfect toegestuurd gekregen - waarvoor dank 🙂. Daarbij zat een pay&go-simkaart, met een nieuw nummer. Ik had echter gevraagd om mijn oude nummer (Telenet) over te zetten naar Proximus.
Wordt hiervoor een nieuwe simkaart toegestuurd? Moet ik hiervoor langs een Proximus-center passeren?
Ondertussen is mijn nr bij Telenet 'afgesloten'.

PS: mijn oud nummer werd ooit 'opgestart' bij Proximus, alweer +20 jaar geleden. Mss kan dit helpen bij de afhandeling.

gr
Sven

Beste antwoord door Jensen

't is ondertussen allemaal in orde gekomen. Bijgevoegde sim-kaart bleek geen nieuw nummer te bevatten :)
Bedankt allemaal voor de hu... euh om te lezen 😉 😃 😃
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • May 25, 2018
't is ondertussen allemaal in orde gekomen. Bijgevoegde sim-kaart bleek geen nieuw nummer te bevatten :)
Bedankt allemaal voor de hu... euh om te lezen 😉 😃 😃