Beste, wij ondervinden de laatste tijd heel veel problemen met onze serieopname van familie. meer dan eens ontbreken er opnames, of zijn ze maar 5 minuten lang. dit is al sedert midden april. Wel heel vervelend. Kan daar iets aan gedaan worden? Ons telefoonnummer is 056290177, klantnummer 615561889
Bladzijde 1 / 1
heb je al eens geprobeerd of het opgelost is nadat je de decoder even herstart hebt door zijn stroom even te onderbreken via zijn schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.
Martin, bedankt maar dit al meermaals gedaan.
Dit lijkt me ook niet echt normaal te noemen dat men altijd de digicorder dient te herstarten ;)-
Dit lijkt me ook niet echt normaal te noemen dat men altijd de digicorder dient te herstarten ;)-
Nee zeker niet als het niet lukt nadat je de herstart gedaan hebt ligt het probleem wel ergens anders.
Als iemand van het proximus team dit hier leest kan het probleem verder bekeken worden.
NB: Bij dergelijke problemen doe ik een herstart in deze volgorde
-eerst decoder stroomloos
- dan bbox 5 sec stroomloos en heropstarten en wachten tot dsl lamp continu blijft branden
- en dan pas decoder terug opstarten
en als dit niet lukt bel ik 080022800 om verder hulp
Als iemand van het proximus team dit hier leest kan het probleem verder bekeken worden.
NB: Bij dergelijke problemen doe ik een herstart in deze volgorde
-eerst decoder stroomloos
- dan bbox 5 sec stroomloos en heropstarten en wachten tot dsl lamp continu blijft branden
- en dan pas decoder terug opstarten
en als dit niet lukt bel ik 080022800 om verder hulp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.