Vraag

Daily Travel Passport; Welke buitenlandse providers werken foutloos?

  • 25 May 2018
  • 0 reacties
  • 205 Bekeken

Beste,

We hebben recent negatieve ervaringen gehad met Daily Travel Passports in de Verenigde Staten.
Deze daily travel pasports geven je 80 mb surfvolume voor 5 euro per dag, alsook een zeker aantal belminuten en sms'en.

Uit ervaring is nu gebleken dat deze optie niet altijd correct worden geactiveerd op elk netwerk in de verenigde staten. Met de onaangename gevolgen van nadien..
De Megabytes worden tegen woekerprijzen aangerekend. (als ik me niet vergis 17 euro per megabyte).
We hebben de meeste van deze kosten kunnen bespreken met de klantendienst maar de uren die ik hieraan heb verspild zijn niet bepaald aangenaam en ook niet door elke medewerker begrepen.

Vandaar mijn vraag; kunnen jullie een lijst online plaatsen van providers waarmee jullie een goed roaming contract hebben en dit soort onaangename verrassingen achterwege blijven ?
De lijst van beschikbare operatoren in US is redelijk uitgebreid.
Wanneer men als consument de bovengenoemde optie activeert veronderstel ik dat je geen handmatige netwerken moet selecteren om hiermee problemen te vermijden.

Volgens de klantendienst is de meest veilige optie buiten europa een lokale sim kaart te kopen.
Na deze ervaring kan ik dit enkel beamen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer