Skip to main content
Vraag

MyProximus

  • February 27, 2018
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

My Proximus app werkt al weken niet. Het enige wat werkt, zijn mijn facturen dat ik kan bekijken.
Mijn verbruik, mijn producten,... kan ik helemaal niet raadplegen. Iedere keer krijg ik het bericht dat er zich een technische fout heeft voor gedaan.
Ik heb nu sinds vorige week een extra abonnement voor mijn zoon zijn gsm genomen. Ik kan zelf de favoriete app niet aanduiden.
Nog mensen met dit probleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • February 27, 2018
Had dezellfde ergernis. Na de app geupdated te hebben , was alles normaal

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 27, 2018
Ja heb ik ook al geprobeerd maar zonder resultaat..

  • Apprentice
  • May 27, 2018
idem hier al 4 maand zonder favo app ...