Beantwoord

Decoder v5

  • 25 May 2018
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Hallo...
Vorig weekend ging onze decorder plots niet meer aan. Alle lichtjes flikkerden. Woensdag gebeld en hebben hem gewisseld. Vandaag heb ik hem ontvangen. Nu wil ik hem istalleren en blijft op software laden hangen. En het lichtje van hd flikkerd steeds. Wat is het probleem en wat kan ik doen?
Iemand die me snel kan helpen aub. Want is nu al een week stuk. ?
Danku
icon

Beste antwoord door Martin 25 May 2018, 19:28

Bekijk origineel

2 reacties

Is je decoder verbonden rechtstreeks met een netwerkkabel aan de bbox3, want als het met draadloze oplossingen gebeurt ipv bekabeld dan kunnen die ook voor problemen zorgen.
Anders gewoon al eens proberen om eerst de bbox te rebooten door stroom 5 dec te onderbreken.
dan als die volledig opgestart is opnieuw de decoder onder stroom zetten
indien dit niet lukt dan een reset van de bbox zou je ook nog kunnen proberen.
zie hiervoor >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Hallo...
Ik heb alles nog eens uitgedaan en alles kabels terug mooi gestoken. En nu is alles terug geinstalleerd. Heb eindje moeten wachten maar plots ging hij toch aan
Danku voor u hulp.

Reageer