Skip to main content
Vraag

Door fout met Easyswitch facturen al 2 maanden dubbel betaald

  • May 24, 2018
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Wij zijn overgestapt van Telenet naar Proximus.. Alles ging geregeld worden, moesten zelf NIETS doen.. merk je dat de facturen van Telenet gewoon ongewijzigd verder lopen. Na telefonisch contact met Telenet blijkt dat zij helemaal niet ingelicht waren van de overstap!
84€ teveel betaald!
Wij hopen dat Proximus hierin zijn verantwoordelijkheid neemt en dit bedrag integraal terug betaald!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 25, 2018
Beste Jorn, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya