Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om dingen op te nemen. Zowel op één VIER en 2BE, terug kijken kan wel. Maar ik kan niet alles wat ik de zondag opneem bekijken op 1 avond.
Hallo, Ik heb vorige week mijn tuttimus besteld, ik kreeg een sms dat ik zaterdag de tv ging aankrijgen maar dat is niet gebeurd. Maandag is er ook niets aangekomen. Als ik kijk op MyProximus staat er dat de installatiedatum 26/12/18 is en op een andere plaats op de site staat er 02/12/18. Ook mijn adres kan ik niet juist ingeven want als ik 2060 typ veranderd dit automatisch naar 2000. Wanneer wordt de TV geleverd en hoe geef ik mijn adress correct in? Mijn klantennr: 622286568
Hey iedereen, Een kleine situatieschets: donderdag ontving ik via de post een 2de decoder voor de TV boven. Het betreft de laatste nieuwe decoder (v6) en het leek me interessant om deze aan te sluiten beneden op de tv die het meest gebruikt wordt. Ik wisselde de decoder dus en plaatste de 'oude v5' boven. Ik vermoed dat dit in principe geen probleem is want alles werkt naar behoren. Gisteren programmeerde ik een opname via de app en deze opname is niet te vinden op de nieuwe v6, maar wel op de v5. Zou het kunnen dat de v6 ook gekoppeld moet worden aan de app zodat opnames op beide toestellen zouden verschijnen? Ik vind het op zich wel wat vreemd want ik dacht dat de decoders een soort van gekoppeld worden aangezien opnames via de decoders op beide verschijnen. Blijkt dus niet... Alvast bedankt.
Ik wou snel even iemand van de commerciële dienst contacteren om info te krijgen over een lopende promo. Helaas. Er wordt afgeraden om een mail te sturen momenteel en chatten kan ook niet. Dus telefoneerde ik. Heb naar schatting een half uur aan de telefoon gehangen met een wachtmuziekje. Dan kwam er ineens een onduidelijk geluid en.. de verbinding werd verbroken. Zucht. Proficiat Proximus 😞
Ik heb een skynet-account. Maar sedert dat ik het nieuwe besturingssysteem Mojave heb geïnstalleerd, aanvaardt hij mijn wachtwoord niet meer en krijg ik geen mails meer toe. Ook staat mijn server offline. Heeft nog iemand dat probleem en wat moet ik doen…
ik heb in mijn email twee herlaadbeurten besteld voor de proximus gsm van mijn vrouw , nu lukt het niet om te herladen wat moet ik doen aub dank u mario dhondt carine mestdagh
Wanneer wordt er eindelijk gestart met de upgrade van stoepkast KVD 104 51.044665, 4.682575? We leven daar al jaren precies in de rimboe. Nog altijd maar een armtierige 2,2Mb/s download en 384kb/s upload. Aan mijn binnen installatie zal het niet liggen daar haal ik probleemloos 650Mb/s in 5GHz wireless en 1Gb/s bedraad. Moest de ombouw naar VDSL2 al niet lang rond zijn?
Is het mogelijk de decoder te gebruiken in niet je eigen netwerk.... Ik gebruik bijvoorbeeld de decoder een maand niet. Maar mijn ouders zouden die een maand kunnen gebruiken dan... PS: Mijn ouders hebben ook gewoon Proximus als provider voor internet... Of zou dit enkel maar mogelijk zijn via de MyProximus App?
Tot voor kort had ik geen enkel probleem met het gebruik van tv overal in Nederland. Sinds enkele weken lukt het niet meer en verschijnt er voortduren "stream niet beschikbaar"... Een tip die ik kreeg was om de locatievoorzieningen aan te klikken voor de TVoveral-app, maar die app verschijnt niet bij locatievoorzieningen waardoor ik er dus ook niet mee kan instemmen. Erg vervelend. Eventueel andere oplossingen mogelijk? dank u
Kijk net naar men verbruik en zie dat men belbundel is overschreden. Dit klopt niet. Bel amper. Heb enkel met de klantendienst gebeld voor mijn factuur maar krijg nergens antwoord via support. Op de klantendienst kreeg ik te horen dat men vraag in behandeling is. Wacht al 2 dagen naar een antwoord. Is dit nu echt zo moeilijk om iets te laten weten.
Kan je op de mail app van Proximus op de gsm twee verschillende e-mail adressen ingeven??? Ik heb namelijk een adres bij Skynet.be en Proximus.be Gr John
Hallo, Sinds kort is er onder de optie Mijn Modem > Hotspot geen Proximus_FON netwerk meer aanwezig. Dit nadat Proximus besloten heeft om de samenwerking met FON stop te zetten. Hierdoor zijn er dus twee hotspots niet actief en vrij. Mijn idee/voorstel is om één van deze hotspots in te stellen als gastnetwerk voor bij u thuis. De bedoeling is dat mensen die bij u thuis komen, in plaats van op jouw eigen netwerk verbinding maken, kunnen verbinding maken met het gastnetwerk. Zo kunnen zij bijvoorbeeld niet aan bepaalde privézaken zoals een nas server of dergelijke. Het instellen van het gastnetwerk zou dan eventueel kunnen gebeuren via MyProximus waarbij de klant een wachtwoord met eventueel een login aanmaakt en deze kan delen met zijn/haar gasten. Zo kan iedereen genieten van het internet zonder in elkaars privézaken te komen. Dit zou een hulpmiddel zijn om een extra router te vermijden voor mensen die niet erg technisch aangelegd zijn. Natuurlijk rijzen er nog vragen
Hoe " Mail PostvakIN " op het bureaublad zetten en daarna onderaan op de taakbalk zetten ?
Hallo, ik heb per ongeluk een volledige serieopname van "De Ideale Wereld" (18 afleveringen op Canvas, dinsdag 15 oktober tot en met donderdag 13 december) gewist in plaats van één opname. Kan u (een deel van) deze afleveringen terugplaatsen? Alvast bedankt
Belgacom hd recorder blijft staan op checking hdd. Heb al volledig gereset, maar geraakt niet verder dan dit. Iemand nog een idee?
Beste, Recent heb ik een Mibox 3 (Android tv met mogelijkheid tot google chromecast) gekocht om in Spanje op een TV scherm te kunnen kijken naar mijn favoriete tv programma’s via de proximus tv app (di ik geïnstalleerd heb op mijn iPad en iPhone) De proximus tv app herkent de mibox 3 en kan er dus mee connecteren. Daarna verschijnt op het tv scherm ‘proximus tv, klaar om te kijken’. Als ik daarna een programma selecteer Van op de IPad of smartphone, verschijnt op het tv scherm: aan het laden. Hij blijft echter laden en ik kan dus geen tv programma’s bekijken. Ik vermoed dat dit aan de proximus app ligt gezien het met andere apps zoals Stievie wel lukt. Ik heb ook al geprobeerd om de proximus app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar ook dat helpt niet. Zou super zijn als dit opgelost kan worden. Alvast bedankt voor jullie hulp. Mvg, Guido Vyncke
Ik zou graag enkele itunes abonnementen willen annuleren die ik betaal maar ik weet niet hoe.
Beste, Zijn er plannen om de Proximus tv applicatie te converteren naar Android-TV? Ideaal voor een Android box met Android-TV ipv de 'normale' Android. Momenteel cast ik via iPad naar Chromecast of de MiBox, maar is gewoon een nutteloze tussenstap. Groeten
heb een dossiernummer van een klacht maar ik weet niet waar ik dat moet volgen. en vlug zijn ze niet om u klacht mail te beantwoorden reeds van 11/11/2018 en nog geen antwoord ontvangen. heb opnieuw een klacht ingediend vandaag weer al eens dezelfde problemen .
Overdracht van base naar proximus loopt blijkbaar niet zo vlot als beloofd.... in elk geval langer dan 24 uur wachten.
Op blackfriday bestelde ik een huawei mate 20 lite + gratis gtwatch en cashback van 50 € met verplicht abonnement van 2 jaar Mobilus S. De horloge en cashback moesten ten laatste 11 december aangevraagd worden met het IMEInr van de GSM(de telefoon moest dus geleverd zijn). Na een week chatten wij 2x omdat het dringend wordt en 2x wordt gezegd dat we geduld moeten hebben. Als ik op 5 december een proximuswinkel binnenga zegt men daar dat het order geannuleerd is om technische reden terwijl ik wel de 9€ betaald heb en een bevestiging van het bestelorder kreeg. Ik dien daarvoor een klacht in. Donderdag 6 december is deze nog niet behandeld, en ik bel daarvoor (het wordt wel dringend om voor 11 december geleverd te hebben). Vrijdagmiddag zou die zeker behandeld zijn. Vrijdagavond geen antwoord. Ze zouden mij zaterdag om 10u terug bellen. s' Middags bel ik dan maar zelf omdat ik ze niets gehoord heb. 4 keer wordt ik doorverbonden en 1 keer wordt de lijn zelfs na 25 minuten verbroken. Omdat
Goedeavond,sinds een paar weken kan ik op mijn pc niet meer streamen via proximustv De melding is DRM licenced request failed with HTTP status 500 Weet iemand hoe je dat kan verhelpen? Gr L
Ik heb op 22 Nov. 2018 om 14:00 een sms van Proximus ontvangen met de mededeling dat vanaf 01/01/2019 de gesprekskosten van € 0,27/min naar € 0,35/min. (met 29%) verhogen en bij niet akkoord kan ik mijn Pay&Go SIM card afzeggen zonder kosten. Bij navraag wil Proximus het restbedrag niet terug betalen, alleen bij omschakeling naar abonnement kan het bedrag meegenomen worden. Bij Orange had ik ooit ook gelijkaardig probleem gehad, maar bij contacteren van Orange_Ombudsman is dit dan opgelost. ***Hoe kan men met 29% verhoging de klant dwingen om dit te accepteren en niet de mogelijkheid te bieden om het contract te stoppen met terugbetaling van het restbedrag? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen of waar kan ik nog terecht met dit probleem?
Ik heb sinds dinsdag enkel radio zenders op Proximus TV via de decoder. Ook als ik via de App probeer te kijken krijg ik de volgende melding: 'No accounts available as you are not an NTE user.' Reeds dinsdag 1 uur aan de telefoon met Proximus medewerker, maar helaas steeds hetzelfde probleem! Graag dringend een oplossing hiervoor aub. mvg, Nicolas
Ik stel vast dat ik in de laatste versie 6.13.0 wél live kan kijken naar deze zenders (tablet en smartphone) maar niet naar de opgenomen programma's ervan. Hetzelfde geldt voor de Windows app. voor PC/laptop. Maar misschien was dit voorheen ook al zo?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.