Ik heb sinds dinsdag enkel radio zenders op Proximus TV via de decoder. Ook als ik via de App probeer te kijken krijg ik de volgende melding:
'No accounts available as you are not an NTE user.'
Reeds dinsdag 1 uur aan de telefoon met Proximus medewerker, maar helaas steeds hetzelfde probleem!
Graag dringend een oplossing hiervoor aub.
mvg,
Nicolas
Bladzijde 1 / 1
Hey Nicolas, er stonden een aantal zaken niet meer correct, ik heb dit aangepast. Kan je eens opnieuw testen. Groeten Thierry
Bedankt ThierryW, ik kan nu terug naar TV kijken.
Spijtig genoeg zijn al mijn opnames verdwenen.
kan daar nog iets aan gedaan worden?
groeten,
Nicolas
Spijtig genoeg zijn al mijn opnames verdwenen.
kan daar nog iets aan gedaan worden?
groeten,
Nicolas
nicdm blij dit te horen. Groeten Els
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.