Skip to main content
Antwoord

Proximus TV enkel Radio Zenders en geen App

  • December 15, 2018
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

Ik heb sinds dinsdag enkel radio zenders op Proximus TV via de decoder. Ook als ik via de App probeer te kijken krijg ik de volgende melding:
'No accounts available as you are not an NTE user.'

Reeds dinsdag 1 uur aan de telefoon met Proximus medewerker, maar helaas steeds hetzelfde probleem!

Graag dringend een oplossing hiervoor aub.

mvg,

Nicolas

Beste antwoord door ThierryW

Hey Nicolas, er stonden een aantal zaken niet meer correct, ik heb dit aangepast. Kan je eens opnieuw testen. Groeten Thierry
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • December 15, 2018
Hey Nicolas, er stonden een aantal zaken niet meer correct, ik heb dit aangepast. Kan je eens opnieuw testen. Groeten Thierry

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2018
Bedankt ThierryW, ik kan nu terug naar TV kijken.
Spijtig genoeg zijn al mijn opnames verdwenen.
kan daar nog iets aan gedaan worden?

groeten,
Nicolas

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • December 15, 2018
nicdm blij dit te horen. Groeten Els