Belgacom hd recorder blijft staan op checking hdd. Heb al volledig gereset, maar geraakt niet verder dan dit. Iemand nog een idee?
Bladzijde 1 / 1
Is het een V5 decoder die je hebt, dan kan je eens proberen door de Harddisk aan de linker kant van de decoder er uit swappen (via hendel) om te zien of het dan werkt en als je ze terug steekt of het dan opnieuw goed werkt.
Nee, een v4. Zal dus nie lukken vrees ik.
neen in dit geval inderdaad niet best morgen afwachten als de proximus medewerkers dit lezen en het verder kunnen opvolgen wat er eventueel aan te verhelpen is.
Je kan morgen ook eventueel eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800
Je kan morgen ook eventueel eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800
Dag Virgini, indien je nog niet zou gebeld hebben naar onze diensten, kan ik je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen via privé, dan bekijk ik je probleem. MVG, Wim
Hey, hoe is dit opgelost geraakt? Heb nu hetzelfde probleem en resetten helpt niet.
Hey Sandra,
Kan je me even via privébericht je klantennummer geven? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
We gaan waarschijnlijk best je decoder vervangen dan.
Groetjes,
Wenzel
Kan je me even via privébericht je klantennummer geven? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
We gaan waarschijnlijk best je decoder vervangen dan.
Groetjes,
Wenzel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.