Skip to main content

Checking hdd

  • July 21, 2017
  • 6 reacties
  • 3091 Bekeken

Belgacom hd recorder blijft staan op checking hdd. Heb al volledig gereset, maar geraakt niet verder dan dit. Iemand nog een idee?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • July 21, 2017
Is het een V5 decoder die je hebt, dan kan je eens proberen door de Harddisk aan de linker kant van de decoder er uit swappen (via hendel) om te zien of het dan werkt en als je ze terug steekt of het dan opnieuw goed werkt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 21, 2017
Nee, een v4. Zal dus nie lukken vrees ik.

Martin
  • July 21, 2017
neen in dit geval inderdaad niet best morgen afwachten als de proximus medewerkers dit lezen en het verder kunnen opvolgen wat er eventueel aan te verhelpen is.
Je kan morgen ook eventueel eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 22, 2017
Dag Virgini, indien je nog niet zou gebeld hebben naar onze diensten, kan ik je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen via privé, dan bekijk ik je probleem. MVG, Wim

  • Apprentice
  • December 16, 2018
Hey, hoe is dit opgelost geraakt? Heb nu hetzelfde probleem en resetten helpt niet.

  • December 17, 2018
Hey Sandra,

Kan je me even via privébericht je klantennummer geven? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
We gaan waarschijnlijk best je decoder vervangen dan.

Groetjes,
Wenzel