Op blackfriday bestelde ik een huawei mate 20 lite + gratis gtwatch en cashback van 50 € met verplicht abonnement van 2 jaar Mobilus S. De horloge en cashback moesten ten laatste 11 december aangevraagd worden met het IMEInr van de GSM(de telefoon moest dus geleverd zijn). Na een week chatten wij 2x omdat het dringend wordt en 2x wordt gezegd dat we geduld moeten hebben. Als ik op 5 december een proximuswinkel binnenga zegt men daar dat het order geannuleerd is om technische reden terwijl ik wel de 9€ betaald heb en een bevestiging van het bestelorder kreeg. Ik dien daarvoor een klacht in. Donderdag 6 december is deze nog niet behandeld, en ik bel daarvoor (het wordt wel dringend om voor 11 december geleverd te hebben). Vrijdagmiddag zou die zeker behandeld zijn. Vrijdagavond geen antwoord. Ze zouden mij zaterdag om 10u terug bellen. s' Middags bel ik dan maar zelf omdat ik ze niets gehoord heb. 4 keer wordt ik doorverbonden en 1 keer wordt de lijn zelfs na 25 minuten verbroken. Omdat ik blijf volhouden krijg ik toch iemand aan de lijn die het zou oplossen. Later op de dag krijg ik een mail dat de bestelling terug ingezet is. 2 problemen echter. Ze hebben een duurdere mobilus M ingegeven en de factuur staat op 8 december. Ik bel daarvoor, wordt weer meermaals doorverbonden, ook nu weer 1 keer verbroken na 25 minuten en dan wordt er gezegd dat dit geen probleem zou zijn. Dat men het mobilusabonnement kan veranderen wil ik wel geloven, maar op de aanvraag voor de watch en cashback kan je enkel een besteldatum tussen 23 en 26 november ingeven. En op het factuur dat toegevoegd moet worden staat 8 december als besteldatum. Ik moet dan maar naar Huawei bellen. Resultaat is dat zij op zaterdag niet bereikbaar zijn. Ik bel terug en proximus zou hen maandag contacteren en mij iets laten weten. Maandag hoor ik niets (dinsdag is de laatste dag voor de bestelling ?????). Ik bel zelf nog maar eens naar Huawei en zij zegden dat ik dan een mail moet toevoegen van proximus dat de fout bij hen lag en dan komt het in orde. Ik bel naar proximus voor de mail, maar dat kunnen ze mij niet bezorgen. Ik stel hen voor de keuze : ofwel betalen jullie mij de horloge en de cashback, ofwel bezorgen jullie mij onmiddellijk een mail. Ze gingen dan eens horen of het toch kon. Ik krijg uiteindelijk een mail met de vermelding dat het hun fout zou zijn dat ik het IMEInummer niet op tijd zou hebben. Echter geen vermelding van de foutieve besteldatum. Nog eens gemaild en eindelijk krijg ik dan een mail met de correcte inhoud. Ik krijg nadien een mail dat de gsm maandag 10 december geleverd wordt. Het tijdstip veranderd enkele keren tijdens de dag, maar uiteindelijk zou het 17.35u zijn. Ik zorg dat ik om 17.20u thuis ben. Om 17.38u krijg ik een sms dat het niet afgeleverd kon worden omdat ik niet thuis was. Nochthans waren we met 3 personen in de living waar ik de bel hoor. Niet gebeld dus. Ik neem onmiddellijk contact op en ze kunnen de persoon niet terugsturen. Waarschijnlijk was hij dus zelfs niet in de buurt. Hij zou ergens dinsdag (de laatste dag) terugkomen. Een uur konden ze niet zeggen. Ik moest dus verlof nemen om de ganse dag thuis te zijn. Tijdens de voormiddag krijg ik dan de melding dat het rond de middag zou zijn wat uiteindelijk toch gebeurd. Wat is de les : orders worden geannuleerd zonder verwittigen, je moet een week aan een stuk met proximus bellen (waarschijnlijk heb ik het ganse teleteam aan de lijn gehad) waardoor je dus volledige dagen verschijt aan hun slechte service, rechtzettingen kunnen ze niet onmiddellijk correct doen, beloftes worden niet nagekomen, niemand wil zijn verantwoordelijkheid nemen en extra verlof nemen om hem op tijd in ontvangst te kunnen nemen. En dat voor iemand die al 20 jaar klant is met telefoon, internet, TV en 4 GSM's. Ik zal bekijken wanneer ik met welk product best overschakel na een provider die wel correct werkt. Deze erbarmelijke ervaring blijft niet zonder gevolgen. Jullie zijn prutsers en zijn het niet waard om klanten te hebben. Hopelijk kunnen andere mensen hier rekening mee houden.
Bladzijde 1 / 1
Louter ter info: pas morgen kun je een antwoord van iemand van het proximus team verwachten wanneer ze terug op het forum langskomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.