Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hoelang duurt het voor je de punten van de laatst betaalde factuur op je premiym clyb krijgt.
ik kan geen tv kijken op mijn laptop of mobiel toestel ik krijg altijd de melding"Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account" dit zit toch in mijn pack "Proximus TV applicatieG46 51 60 34 Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc. Inbegrepen" ik weet echt niet waarom dit niet werkt
Een vraagje, zou ik mijn aanrekening kunnen betalen met visa, zo ja wat moet ik hiervoor doen want vind hier nergens een link voor
Toen ik mijn Proximus checkte diezelfde dag stond er dat ik nog 1.5 gig had voordat ik het limiet zou overschrijden. Toen opeens in de avond ging mijn internet niet meer en keek ik en zag ik dat ik 61 euro over mijn limiet uitzat wat dus een MONSTER bedrag is voor 500mb over het limiet terwijl ik 20 euro betaal voor 10 gig per maand. Ik heb hier zelfs geen bericht van gekregen dat ik over het limiet was of een waarschuwing voordien dus het was onmogelijk te weten. Ik dacht persoonlijk dat 10 gig het limiet was en 60 euro is echt een monster bedrag bovenop de 100 euro die ik al betaal iedere maand voor 500mb. Als ik dit had geweten had ik wel de optie 500mb extra gekozen voor 5 euro want 5 euro is toch een enorm verschil tegenover 61 euro in total. Ik kan dit gewoon niet betalen want ik zit in budgetering en ik heb gewoon dat geld niet om 161 euro te moeten gaan betalen volgende maand. En dat allemaal zonder enige waarschuwing wat dan ook. Mijn vriendin woont in het buitenland en daar b
Omdat wij afgelopen vrijdag vertrokken voor een weekendje heb ik natuurlijk de seizoensfinale van Familie opgenomen. Ik wou nu net deze bekijken en ik krijg de melding ; er ging iets verkeerd ( SPC_4 ) De opname kan niet afgespeeld worden indien de betreffende zender niet langer beschikbaar is. Is er nog een mogelijkheid dat ik toch nog deze opname kan bekijken. Ik zou het zo jammer vinden dat deze opname verloren is. Groetjes Sonia
Kan je nazien of er bij ons iets veranderd? Niet helemaal duidelijk op mijn faktuur. "Het inbegrepen mobiele surfvolume bij je vaste internetabonnement is niet meer beschikbaar vanaf 01/08/2018. Heb je een gsm-abonnement met inbegrepen surfvolume? Dat verandert niet." Veranderd er iets voor mij?
Het opnemen van tv-programma's geeft telkens storingen: of de verbinding valt volledig weg of ik krijg storingen; altijd korte onderbrekingen. We hebben de hdmi-kabel al vervangen. Daar ligt het niet aan. Kunt u een technicus sturen alstublieft?
Deze brief heb ik naar Ombudsdienst gestuurd. Geachte Mijnheer, Mevrouw. Overtijd heb ik mijn decoder V5 met hard schijf moeten om ruilen, om dat het defect was. Dus onder tussen heb ik dan de V5 mini versie gekregen maar na paar weken werkt het niet meer en kon weer geen tv kijken. Dus ik heb helaas niet gekozen om nog eens te laten omruilen, maar direct online gekocht dus ik heb een decoder versie 6 om dat ik twijfels had dat niet het nog eens niet zal werken of terug kan voorkomen. Uiteindelijk lag aan de modem om dat dit niet van Proximus is maar wel een Fritz modem is, wat jammer is dat Proximus dit niet ondersteunt ondanks vele klanten er naar vragen en dat Proximus in de toekomst dit ook ondersteund of beter nog voor deze merk Fritz kiezen dat zijn de eisen van klanten. Dus om dat ik de BBOX 2 niet meer heb, heb ik tegen betaling een nieuwe BBOX aangevraagd en dit tegen mijn zin. Bij deze zal dit brief ook aan consumenten programma De Inspecteur verzonden worden. Ondert
hoe kan ik dergelijk sms blokeren?
Sinds 1 juli ben ik van operator veranderd met behoud van nummer. Ik heb nieuw SIM kaart in mijn toestel gestoken maar ik heb geen verbinding met proximus. groeten
sinds een aantal maanden kan ik maximaal een 5-tal adressen tegelijk mailen, de rest wordt niet geaccepteer met de foutcode zoals in de titel dit is zeer ergerlijk want dan moet ik dezelfde mail in stukjes en brokjes versturen als ik meer dan 5 mensen dezelfde mail wil sturen wie kan me helpen?
Ik heb een paar dagen geleden het epic abonnement aangevraagd. Nu is mijn vorig abonnement afgesloten van een ander provider, maar ik heb de proximus simkaart nog niet ontvangen dus ben ik onbereikbaar!
Hallo, Ik ben nu op reis in Spanje maar ik kan geen gebruik maken van de 4G, ik kan wel bellen en smsen. Ik heb dit probleem mijn vorige vakantie ook gehad heb sindsdien mijn Sim kaart vernieuwd en mijn toestel veranderd maar hetzelfde probleem duikt nogsteeds op. Wat moet ik doen ? Groeten
Sinds gisteren geen tv en internet meer. Alles meerdere malen heropgestart zonder resultaat. Klantendienst niet bereikbaar, je krijgt een bandje te horen.... Als ik de lijn test blijken er onderhoudswerkzaamheden te zijn.... Wat moet ik doen?
ik heb 10 dagen geleden mijn vergeten factuur betaald, ik zie dat het betaald staat op my proximus maar heb nog altijd geen tv en super traag internet, word dit verrekend met mijn volgende factuur want geen tv is geen rekening,of mss is een andere provider nemen sneller. ik heb dit gestuurd met het telenet abonnement want krijg het met proxi niet open
Beste, wanneer mijn limiet van mijn verbruik van internet (gsm) overschreden is kan dit oplopen tot maximum 60€. Maar ik zou graag hebben dat ik zelf kan instellen dat wanneer ik mijn GB opgebruikt heb, mijn mogelijkheid tot meer verbruik direct gestopt wordt. Met andere woorden, ik geen enkele Mb over mijn limiet kan gaan. Hoe kan ik dit instellen? Alvast bedankt! Mvg
Omdat ik steeds het bericht kreeg dat mijn skynet account verouderd was, heb ik aan de hand van de instructies van Proximus een nieuwe account ingesteld. Alles werkt prima, maar in mijn Outlook 2010 staan nu 2 account, nl. de oude en de nieuwe. Ik zou graag de oude verwijderen, maar wanneer ik op de oude account (in de geopende outlook) links klik, en kies voor Bestandslocatie openen, dan kan ik (mits ik outlook venster sluit) de oude account verwijderen. Maar daarna kan Outlook niet meer worden geopend. Is er een mogelijkheid om die oude account te verwijderen? De nieuwe outlook-mappen zijn in het Engels, kan de taal worden aangepast?
heb geen beeld en geluid meer op bbc 1. heb alles al terug opgestart
Wanneer limiet van mijn verbruik van internet (gsm) overschreden is kan dit oplopen tot maximum 60€. Maar ik zou graag hebben dat ik zelf kan instellen dat wanneer ik mijn GB opgebruikt heb, mijn mogelijkheid tot meer verbruik direct gestopt wordt. Met andere woorden, ik geen enkele Mb over mijn limiet kan gaan. Hoe kan ik dit instellen? Mvg
Ben totaal niet meer tevreden over de gang van zaken in verband met mijn abonnement. Ik betaal al zoveel en nog als mijn data op is word het geblokkeerd ik ben super veel in buitenland voor mijn werk. Moet telkens meer of een uur bezig zijn om netwerken te vinden enz enz. Ik heb instagram als onbeperkt gebruik aan gevinkt. Maar als de data op is kan ik het niet gebruiken dan is het niet onbeperkt. Ik krijg niks van aanbiedingen. Ik moet er altijd zelf achter zoeken. Bij andere operatoren kan je voor een abonnement van nog geen 20 EUR onbeperkt mobile date hebben. Vind dit echt jammer ben al heel mijn leven klant bij Proximus... Zelfs klanten dienst is niet eens 24/24 bereikbaar. Dat noem ik zelfs geen klanten services meer.
Veertien dagen geleden kon ik in Frankrijk niet surfen of emailen via 3g of 4g. Binnenkort ga ik naar Nederland. Zal ik daar dezelfde problemen ondervinden? Hoe kan ik dat op voorhand testen?
Hallo We zijn naar het buitenland verhuisd en gebruiken hier de proximus plc adapters die ik destijds in Belgie kocht. Nu wou ik de firmware (versie: 2.1.0 (2014-11-12)) updaten, maar hoe kan ik dit doen? Bij mijn weten is dit een Devolo 1200+ toestel, kan ik de devolo firmware gebruiken of niet?
Proximus TV app werkt niet op mijn gsm. Krijg altijd ' oeps er ging iets verkeerd '. App meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werkt nog steeds niet.
11/5/2018: contact via "Chat": Vraag info over Promo "Abo+data+smartphone": -> Huawei P20 Lite @ €9, mits domiciliëring. Zelf de domiciliëring i.o. gebracht via MyProximus. Medewerker registreert alles, ook bestelling toestel Huawei P20 Lite -> blauwe kleur. Medewerker vraagt mij om aantal dagen geduld owv verwerking domic. 17/5/2018: contact via "Chat": (medewerker Freya): Vermits status vr de betaling van GSM-factuur ondertussen correct is veranderd (MyProximus) contacteer ik met vraag of bestelling OK en geregistreerd is. Medewerker kan geen info verstrekken en vraagt om telefonisch contact te nemen. 18/5/2018: contact via 0800: Medewerker meldt mij dat er géén bestelling geplaatst is. Ik geef toestemming om omzetting abo en bestelling in orde te brengen, énkel en alleen als mijn initiële vraag, (blauwe P20 Lite), mogelijk is. Ik meld duidelijk erbij dat indien dit niet mogelijk is, de registratie en bestelling niet doorgaan én mijn domicil.-opdracht dan oo
Hallo, ik kan Netflix niet instellen om dat ik dit bericht krijg op de tv. De modem is niet bereikbaar. Wat kan er de oorzaak zijn?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.