Skip to main content
Vraag

Mobile in buitenland

  • June 29, 2018
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Veertien dagen geleden kon ik in Frankrijk niet surfen of emailen via 3g of 4g.
Binnenkort ga ik naar Nederland. Zal ik daar dezelfde problemen ondervinden?
Hoe kan ik dat op voorhand testen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 30, 2018
Hallo Luc, je kan dit niet op voorhand testen van zolang je in België bent, wij kunnen wel even zien of er misschien geen blokkering op staat voor data roaming, kan je ons via een privébericht jouw klantennummer doorsturen? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.