Skip to main content
Vraag

Netflix

  • June 10, 2018
  • 10 reacties
  • 494 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Hallo, ik kan Netflix niet instellen om dat ik dit bericht krijg op de tv. De modem is niet bereikbaar.
Wat kan er de oorzaak zijn?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • June 10, 2018
Heb je de modem al eens heropgestart door zijn stroom 5 seconden te onderbreken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 10, 2018
Ja al 10 keren

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 10, 2018
Het is een Frtizbox 7490.

Martin
  • June 10, 2018
Is het > Netflix via uw decoder dat je niet kunt instellen dat je bedoelt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 10, 2018
Ja dat bedoel ik.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 11, 2018
Dag Jeroen, heb je toevallig nog je bbox liggen? Werkt het daar wel mee? Gewoon live kijken lukt wel neem ik aan? MVG, Wim

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 11, 2018
Nee, dat heb ik niet meer liggen BBOX

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 11, 2018
Staat je fritzbox in bridged of routed mode? Voor netflix dien je in routed mode te staan om de overgang te kunnen maken van tv verbinding tot internet (netflix) verbinding. Helaas kan ik je niet helpen bij het instellen van niet proximus materiaal.

Martin
  • June 11, 2018
@Jeroen_056
Tip: Ga mss ook ondertussen eens je licht opsteken op het bevriend userbase.be/forum.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 29, 2018
Ik heb geprobeerd via userbase maar daar kan ik niet inloggen om het feit dat ik mijn gebruikersnaam ben vergeten. Maar ik krijg geen antwoord om dit te resetten.