Het opnemen van tv-programma's geeft telkens storingen: of de verbinding valt volledig weg of ik krijg storingen; altijd korte onderbrekingen. We hebben de hdmi-kabel al vervangen. Daar ligt het niet aan. Kunt u een technicus sturen alstublieft?
Bladzijde 1 / 1
mss heb je tussen je bbox en decoder een draadloze oplossing staan ipv dat deze beide verbonden zijn met een utp netwerkkabel. daarom mss best alles eens te heropstarten als je dit nog niet gedaan hebt
voor herstarten van je toestellen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
zie ook :
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
en ook
> http://proximus.be/happyhouse om een gratis technieker aan te vragen als het niet lukt of de mensen van het proximus team je niet kunnen verder helpen.
voor herstarten van je toestellen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
zie ook :
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
en ook
> http://proximus.be/happyhouse om een gratis technieker aan te vragen als het niet lukt of de mensen van het proximus team je niet kunnen verder helpen.
Problemen met haperend beeld worden doorgaans veroorzaakt door de lokale netwerkkwaliteit m.a.w problemen op de lijn of op het binnennetwerk. De lijn keken we reeds eerder na (en werd nu nog eens gedubbelcheckt), en is tot op de modem in orde.
Het probleem zal dus op het binnen netwerk zitten. Ik zou, zo de toestellen (modem, decoder en eventuele verbindingsapparaten) al eens herstart zijn, toch eens proberen met een andere netwerkkabel, en op de modem ook op een andere ethernetpoort. Als je draadloos (WiFi bridge of PLC) bent verbonden, test je nu best even uit met een rechtstreekse, bekabelde verbinding.
Een andere mogelijkheid is dat er een apparaat op het netwerk die storingen veroorzaakt. Je kan eens alles van het netwerk nemen en enkel decoder erop laten en zo testen.
Voor storingen op het binnennetwerk kunnen we, zonder een en ander te hebben getest, immers niet zomaar garanderen dat een technische interventie gratis zou zijn.
Het probleem zal dus op het binnen netwerk zitten. Ik zou, zo de toestellen (modem, decoder en eventuele verbindingsapparaten) al eens herstart zijn, toch eens proberen met een andere netwerkkabel, en op de modem ook op een andere ethernetpoort. Als je draadloos (WiFi bridge of PLC) bent verbonden, test je nu best even uit met een rechtstreekse, bekabelde verbinding.
Een andere mogelijkheid is dat er een apparaat op het netwerk die storingen veroorzaakt. Je kan eens alles van het netwerk nemen en enkel decoder erop laten en zo testen.
Voor storingen op het binnennetwerk kunnen we, zonder een en ander te hebben getest, immers niet zomaar garanderen dat een technische interventie gratis zou zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.