Skip to main content
Vraag

SIM kaart werkt niet

  • July 2, 2018
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Sinds 1 juli ben ik van operator veranderd met behoud van nummer. Ik heb nieuw SIM kaart in mijn toestel gestoken maar ik heb geen verbinding met proximus.
groeten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 2, 2018
Dan werkt deze waarschijnlijk nog bij je oude operator
kun je hier checken > https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Maar Proximus medewerkers kunnen best eens natrekken bij de bevoegde dienst hoever de zaak van transporteren staat.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 2, 2018
Ik heb gecheckt en deze staat op proximus mobile maar mijn vorige provider was scarlet en die maken ook gebruik van het proximus netwerk en daar staat ook proximus mobile. Dus is het niet duidelijk of deze al over geschakeld is. Ik zal contact opnemen met proximus.