Klacht

  • 1 July 2018
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Deze brief heb ik naar Ombudsdienst gestuurd.
Geachte Mijnheer, Mevrouw.

Overtijd heb ik mijn decoder V5 met hard schijf moeten om ruilen, om dat het defect was. Dus onder tussen heb ik dan de V5 mini versie gekregen maar na paar weken werkt het niet meer en kon weer geen tv kijken. Dus ik heb helaas niet gekozen om nog eens te laten omruilen, maar direct online gekocht dus ik heb een decoder versie 6 om dat ik twijfels had dat niet het nog eens niet zal werken of terug kan voorkomen. Uiteindelijk lag aan de modem om dat dit niet van Proximus is maar wel een Fritz modem is, wat jammer is dat Proximus dit niet ondersteunt ondanks vele klanten er naar vragen en dat Proximus in de toekomst dit ook ondersteund of beter nog voor deze merk Fritz kiezen dat zijn de eisen van klanten. Dus om dat ik de BBOX 2 niet meer heb, heb ik tegen betaling een nieuwe BBOX aangevraagd en dit tegen mijn zin. Bij deze zal dit brief ook aan consumenten programma De Inspecteur verzonden worden. Ondertussen zit ik wel met twee decoders en twee abonnementen waarvan dat ik één kan gebruiken om dat ik maar één TV heb.
Ik voeg hier bij enkele documenten bij dan kunnen ze eens over na denken voor in de toekomst.
Ik dank Proximus al op voorhand voor de medewerking en begrip.

Met vriendelijke groeten.

2 reacties

Ik vrees dat je als antwoord zult krijgen dat fully routed mode niet door de Fritz!box ondersteund wordt en de bbox3 wel, maar mss zullen ze dit bij de FB ook nog in de toekomst implementeren?
Reputatie 7
Badge +4
Los van het feit dat we niet elke privérouter -inclusief Fritzbox- kunnen ondersteunen, werd de BBox nooit door Proximus verkocht (enkel de decoders, en ook dat is intussen al meer dan een jaar geleden). De BBox zit vervat in je abonnementsgeld dat je maandelijks betaalt voor je internet, Jeroen. Als onze modem echter plots zoek is, kan er inderdaad een kost worden aangerekend om je een nieuwe modem te bezorgen.

Wat je dubbel abonnement betreft: dit laat ik nakijken door onze klantendienst, die je via deze weg terug contacteert.

Reageer