11/5/2018: contact via "Chat":
Vraag info over Promo "Abo+data+smartphone":
-> Huawei P20 Lite @ €9, mits domiciliëring.
Zelf de domiciliëring i.o. gebracht via MyProximus.
Medewerker registreert alles, ook bestelling toestel Huawei P20 Lite -> blauwe kleur.
Medewerker vraagt mij om aantal dagen geduld owv verwerking domic.
17/5/2018: contact via "Chat": (medewerker Freya):
Vermits status vr de betaling van GSM-factuur ondertussen correct is veranderd (MyProximus) contacteer ik met vraag of bestelling OK en geregistreerd is.
Medewerker kan geen info verstrekken en vraagt om telefonisch contact te nemen.
18/5/2018: contact via 0800:
Medewerker meldt mij dat er géén bestelling geplaatst is.
Ik geef toestemming om omzetting abo en bestelling in orde te brengen, énkel en alleen als mijn initiële vraag, (blauwe P20 Lite), mogelijk is.
Ik meld duidelijk erbij dat indien dit niet mogelijk is, de registratie en bestelling niet doorgaan én mijn domicil.-opdracht dan ook dient te worden verwijderd.
Hij bevestigt mij evenwel de registratie van de Promo, mét Huawei P20 Lite blauwe kleur.
Ik ontvang eveneens een referentienummer:
34133958
Wat de bestelling/aanvraag vermoedelijk moet bevestigen.
Medewerker vraagt mij om 48h geduld te oefenen, waarna mij via mail alle verdere info zal worden doorgestuurd.
23/5/2018 contact via Mail: al het bovenstaande werd doorgestuurd met vraag tot info/status
23/5/2018 bevestiging mail met refertentienummer: 34181633
25/5/2018 nogmaals "bevestiging van ontvangst mail": "Binnen 10 werkdagen antwoord"
4/6/2018 contact via 0800:
Medewerker: "Order is blijven hangen mijnheer. Ik maak 'n ticket aan zodat dat onmiddellijk kan doorlopen. Binnen 3 dagen is dat i.o."
Mijn opmerking: "Dus dat betekent tegen eind deze week bij mij?
Medewerker: "Klopt, donderdag of vrijdag in uw bezit."
7/6/2018, 10h23 inkomende oproep van "02/235 40 00":
-> niet kunnen opnemen -> heeft geen bericht nagelaten
7/6/2018, contact met 0800:
Medewerker kan énkel tel. contact van 18/5 terugvinden.
De registratie werd evenwel afgesloten/stopgezet owv "het niet ontvangen van een ondertekend document".
-> Op de vraag waar alle andere contacten met PX niet geregistreerd werden: onbeantwoord
Medewerker legt uit dat registratie alleen mogelijk is met ondertekend document.
-> Hoe het komt dat ik na 4 weken geen énkel document heb ontvangen: onbeantwoord
-> Waarom 02/235 40 00 gebeld heeft: onbeantwoord
Feit:
Wat ik zelf heb omgezet (nl. van factuur naar domicil.) is het énige wat in orde is!!!
Heb medewerker gevraagd om voorstel te doen ter compensatie; kon daar niet op ingaan.
Kon énkel opnieuw de volledige registratie van de promo optekenen.
1 maand... voor 'n simpele promo, van 9€...
Er moet zelfs geen abonnnementswijziging gebeuren...
+10 jaar PX-klant... Tijd om de andere spelers op de telecom-markt 's te ontdekken...?
Vraag
Bestelling/omzetting naar Promo Huawei P20Lite
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.