Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Waar vind ik het ip adres en poortnummer?heb deze nodig voor een GPS te installeren en apn Mvg
ik heb sinds vandaag een nieuwe decoder v 5 compact maar kan radioline app zien ,naar proximus gebeld daar konden ze me niet verder helpen ,hebben samen een reset gedaan en lukt het nog steeds niet ,voetbal app ok,hoe kan ik deze radioline app zichtbaar maken ? kan ik deze v5 decoder ook op mijn versterker aansluiten daar dit wel mogelijk was op mijn vorige decoder ?
Ik kan niet bellen in buitenland en ook geen sms verzenden alsook mijn vrouw , wij hebben beide hetzelfde pakket mobilus S van proximus , zou er iets aan de instellingen zijn in mijn telefoon of kan ik in dit pakket niet bellen/smsse, vanuit buitenland. voor sms is mijn nr dat instellingen staat +32 475 16 16 16. dus dit zou moeten volstaan om berichten te verzenden via sms.
Heb via proximus Tv besteld met een abo.nement familielus. Zou normaal 99 € via cashback van samsung moeten krijgen. Zij vragen wzl de streepjescode op de verpakking. Heb helaas de verpakking weg gedaan omdat ik in een klein appartement woon en de doos van de tv teveel plaats inneemt. Zonder dz streepjescode van de verpakking wil if kan samsung niets doen? Hoe gaan we dit oplossen?
Op 26 juli online twee aanvragen gedaan om nieuwe klant te worden. De tweede aanvraag was na een paar dagen in orde. De eerste aanvraag nog steeds niet in orde! Eerst problemen bij Proximus die het abonnement niet in orde kreeg door een dienst Collection van Proximus. Uiteindelijk toch aan een klantnummer geraakt na meer dan een week en de bestelling van het abonnement en GSM kon verder gezet worden. Betaling uitgevoerd van het GSM toestel en er werd beloofd dat deze op 9 augustus geleverd zou worden samen met een nieuwe simkaart. Bestelling gevolgd op My Proximus en daar bleef steeds bij bestellingen staan dat "bestelling wordt voorbereid". Terug na enkel dagen contact opgenomen met Proximus en daar werd steeds bevestigd alsook via Messenger dat bestelling geleverd ging worden op 9 augustus. Zelfs een brief gekregen bevestiging van aanvraag waar als ook de lever datum op staat 9 augustus. Dus niks geleverd vandaag en net terug contact opgenomen met Proximus. Krijg nu als antwoord dat
Amaai wat een werking bij proximus. Heb 2 maanden geleden gebeld om vaste tel af te zeggen en nog een paar diensten van tv aangezien mijn kinderen ouder zijn en er geen gebruik meer van maken. Tot de dag van vandaag is dit nog steeds niet in orde dus blijf ik betalen voor dingen da ik niet meer gebruik. Plus hebben zomaar eens geld van mijn dochter haar herlaad kaart gehouden zonder enige reden volgens hun heeft mijn dochter 35 euro verdaan aan internet terwijl ze constant op de WiFi zit en ik vandaag nog keek en het er nog op stond en als je contact neemt moet je lang wachten en als je chat stuurt krijg je na lang wachten het bericht chat afgesloten want vinden geen gepaste medewerker. Bullshit. Ik zit met alles bij hun plus alle familieleden ook maar gaan veranderen want zijn geen eerlijke mensen bij proximus. Willen alleen maar geld uit de mensen hun zakken jagen. Ik ben dan ook lid bij testaankoop en heb hun ook ingelicht ovfr de manier van werken bij proximus.
Heb onlangs een waardebon (Decathlon - 10 EUR) via de Premium club besteld en gebruikt, nu wil ik een tweede bon bestellen maar er is geen voorraad (mijn puntensaldo is voldoende). Ik kan nog steeds deze gebruikte waardebon printen en misschien gebruiken, is dit de reden waarom er geen voorraad is ?
Ik heb mij een Samsung a6 + gekocht met abonnement erbij. Daarbij kreeg je ook een JBL Flip 3 bluetooth speaker bovenop. Maar de vraag is nu , hoe kan ik deze speaker krijgen of bestellen?
Er is geen TV Replay mogelijk via proximustv.be op Eén SD en Eén HD. Het is een algemeen probleem blijkbaar. https://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids Kan dit nagekeken worden? Alvast bedankt. Mvg
Ok, Weeral problemen met de Factuur (7de keer dit jaar?). Ik had onlangs mijn vaste lijn afgezegd in de hoop om kosten te besparen, maar blijkbaar werkt het bij jullie omgekeerd. Ik moest zonder boe of ba 15 euro meer betalen op mijn factuur omdat ik niet meer onder een pakket viel. Na minstens 5 keer bellen hebben ze dit rechtgezet, maar nu moest er een nieuwe VOIP modem komen voor één of andere reden. Voor mij was dit niet nodig omdat ik toch geen vaste lijn heb, maar het MOEST gebeuren. Op mijn volgende factuur moet ik nu 99 euro betalen voor deze nieuwe modem. Wat voor bende bedriegers zijn jullie eigenlijk? Als dit niet voor volgende week woensdag opgelost is zeg ik mijn abonnement af. Ik heb het echt gehad met jullie.
Ik ben een week klant bij jullie , maar ik kan de tv app niet gebruiken er verschijnt steeds oeps er ging iets verkeerd ... Heb my Proximus al volledig uitgepluist maar niets gevonden ... Heb al gechat met 1 van jullie en die zei dat ik geen pack heb en dat het mij 4,95 euro zou kosten voor de app ... Ik heb zeker de minimus pack ... Wat gaat er hier fout ?
Beste Ik heb vandaag de downloadtest gedaan via: speedtestcustom.com Dit zijn de resultaten: Nu heb ik eens gekeken op mijn eigen lijn wat de minimum snelheid is en daar zijn de gegevens: Als ik zelf iets download kom ik nog niet eens boven de 10 mb/sec, dit is dan ook rechtstreeks mijn vraag, is er iets wat mijn downloadsnelheid kan verhogen? Ik vind het nogal vervelend om een lange tijd te wachten op mijn downloads. met vriendelijke groeten Mathias Alen
Ik ben onlangs van orange naar Proximus overgegaan en heb een iPhone 8 gekocht bij een van de Proximus centers met een abonnement. Één van de problemen dat ik ondervind is dat ik geen gesprekken kan samenvoegen. Heb daarvoor gebeld en na lange wachttijd kwamen ze af met ‘je moet uw abonnement veranderen naar een hoger tarief om van deze optie gebruik te kunnen maken.....’ Waarom zou ik naar een andere duurder tariefplan overschakelen om van een gratis optie te kunnen genieten???? Bij orange en alle andere providers is deze optie gratis! Hoe kan dit opgelost worden zonder extra kosten?
De BBC stopt binnen enkele maanden met de SD uitzendingen op de Astra-1 satelliet. Dat heeft gevolgen voor iedere kijker of aanbieder in heel Europa dit signaal gebruikt. De BBC zet het signaal van haar SD-zender per 1 september op de Astra-1 satelliet op 19,2 graden oost uit. De SD-verspreiding vindt voortaan plaats via de Hotbird Eutelsat positie. Op de Astra-1 satelliet is de BBC dan exclusief in HD-kwaliteit te zien. Kabelbedrijven, die meestal het SD-signaal doorgeven, moeten tijdig omschakelen. Ook kijkers die alleen een SD decoder hebben moeten naar Eutelsat overschakelen of een HD-decoder aanschaffen. SD aanbod BBC nog wel op Astra 2 De BBC heeft momenteel nog geen plannen om in het SD-zenderaanbod op de Astra-2 satelliet te gaan schrappen. Weliswaar zijn de binnenlandse BBC-zenders daar ook in HD te zien, maar dit geldt niet voor regionale programma's. Alle regionale nieuwsblokken van BBC 1 zijn op de Astra-2 te ontvangen, maar voorlopig is dat juist alleen in SD. Bro
Beste, Heb 4 maanden kunnen genieten van een webpromotie, deze loopt nu ten einde en wil een optie op proximustv opzeggen .... online is de " aanvraag al een maand in behandeling en telefonisch geraak ik amper binnen ... Graag hulp AUB !!!
Hallo, Wij hebben geen geluid meer op onze proximus tv, als wij via proximus netflix kijken hebben wij ook geen geluid Wanneer we via de tv zelf naar netflix kijken (speciale app) hebben we wel geluid Ook als we een harde schijf aansluiten en een film via de schijf kijken hebben we ook geluid Kan iemand ons helpen, anders maar saaie tv zonder geluid
Krijg zonet een email dat ik mijn modem en dergelijke terug moet opsturen via een postpunt. We zijn tijdelijk verhuist maar kunnen vanaf september in onze woonst. Daar gaan we terug proximus aansluiten. Ons is dan ook via de helpdesk gezegd dat we onze modem en toebehoren moeten bijhouden voor in de nieuwe woonst. Kunnen jullie dit even nakijken? Zie bijlage van de email. Mvg phil
Sinds enige tijd gebruiken we via onze Proximus decoder V5 mini, Netflix. Wat we op onze smart tv wel hebben is de optie "intro overslaan". Deze zou bij Proximus ook moeten werken maar ik kan deze functie niet aanduiden. Hoe kan dit geactiveerd worden? Alvast bedankt Yves Bols
Wij hebben al het abonnement Minimus S, krijg ik alsnog korting als ik een smartphone koop bij proximus?
Ik ben in zuid-Frankrijk en probeer op het internet te gaan via 3G, Met iPhone. Zowel met SFR als met Bouygues haal ik slechts een snelheid van 0,06 Mbps. Toch niet normaal. Wat kan ik doen om toch maar normaal internet te hebben?
Net een nieuwe Decoder ontvangen en geïnstalleerd. Perfect beeld maar geen klank. Op het vorige model had ik nog een audio aansluiting maar nu niet meer. Hoe kan ik terug klank krijgen bij m'n programma's ?
Abonnement = Smart 15+ in Pack Ik heb 1 GB surf nationaal en EU, 250MB surf Free anytime en dan nog eens 1,73 GB Free anytime. Als ik de twee Free anytime gebruik moet ik hier dan extra voor betalen?
Sinds 4 weken gaat het opladen van bestanden in PROXIMUS cloud zeer moeizaam. Krijg telkens de melding "server tijdelijk onbereikbaar". Na enige tijd (minuten tot uren) lukt het opladen wel en kan ik op het dashboard ("overdrachten") zien dat het bestand inderdaad overgedragen is. Sinds 2 weken is door PROXIMUS betreffende dit probleem een dossier opgemaakt (ref. 34943023). Ik blijf echter ook zelf zoeken naar een oplossing en kom nu tot de vaststelling dat het opladen via een TELENET internet verbinding (die ik op het werk gebruik) sneller gaat dan de PROXIMUS internet verbinding die ik thuis gebruik (TELENET = minuten - PROXIMUS = uren). Kan het probleem dan toch verband houden met de gebruikte internetverbinding ?
Sinds een week geen opnamen meer kunnen bekijken, geeft server fout op, ook on demand lukt niet. Kabel al verschillende malen uitgetrokken maar helpt niet, verbonden met wireless. Andere nieuwere decoder geeft geen probleem.
Onze dochter gebruikt haar GSM vooral om op WiFi te zitten, ze heeft het afgelopen jaar geen SMS gestuurd of iets anders, en nu lijkt haar nummer wel geblokkeerd: 1/ nieuwe Pay&Go belkrediet opladen lukt niet 2/ ze ontvangt geen SMS'en meer van ons 3/ wij krijgen ook geen foutmelding als onze SMS'en niet meer aankomen Mijn vraag is nu: kan haar nummer weer geheractiveerd worden? mvg Ivo
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.