Ik ben onlangs van orange naar Proximus overgegaan en heb een iPhone 8 gekocht bij een van de Proximus centers met een abonnement. Één van de problemen dat ik ondervind is dat ik geen gesprekken kan samenvoegen. Heb daarvoor gebeld en na lange wachttijd kwamen ze af met ‘je moet uw abonnement veranderen naar een hoger tarief om van deze optie gebruik te kunnen maken.....’
Waarom zou ik naar een andere duurder tariefplan overschakelen om van een gratis optie te kunnen genieten????
Bij orange en alle andere providers is deze optie gratis!
Hoe kan dit opgelost worden zonder extra kosten?
Bladzijde 1 / 1
Beste, verhogen van gsm abonnement heeft hier inderdaad geen invloed op. Je kan best eens langsgaan bij de winkel waar deze gekocht werd om dit verder met je op te lossen. Groetjes Freya
Ik ben bij Proximus geweest en ze hebben mij bij phonehouse gestuurd om mijn toestel na te kijken. Phonehouse stuurt mij terug bij Proximus omdat ze het probleem niet kunnen oplossen. Een medewerker van Proximus probeert het met haar eigen gsm en het lukt wel. Ze hebben een call back aan de technische dienst gestuurd die mij gisteren om 15h gebeld hebben. Ik leg het probleem uit en ze vertellen mij dat ik naar een business plan moet overschakelen om van die optie te kunnen genieten.
Ik begrijp niet waarom we een hoger tariefplan moeten nemen om van een gratis optie te kunnen genieten.
Dit is alleen bij Proximus. Alle andere providers bieden dit gratis aan.
Weet er iemand of dit effectief zo is?
Ik ben onlangs van orange naar Proximus overgegaan en heb een iPhone 8 gekocht bij een van de Proximus centers met een abonnement. Één van de problemen dat ik ondervind is dat ik geen gesprekken kan samenvoegen. Heb daarvoor gebeld en na lange wachttijd kwamen ze af met ‘je moet uw abonnement veranderen naar een hoger tarief om van deze optie gebruik te kunnen maken.....’
Waarom zou ik naar een andere duurder tariefplan overschakelen om van een gratis optie te kunnen genieten????
Bij orange en alle andere providers is deze optie gratis!
Hoe kan dit opgelost worden zonder extra kosten?
Ik begrijp niet waarom we een hoger tariefplan moeten nemen om van een gratis optie te kunnen genieten.
Dit is alleen bij Proximus. Alle andere providers bieden dit gratis aan.
Weet er iemand of dit effectief zo is?
Waarom zou ik naar een andere duurder tariefplan overschakelen om van een gratis optie te kunnen genieten????
Bij orange en alle andere providers is deze optie gratis!
Hoe kan dit opgelost worden zonder extra kosten?
Dag Ihab,
Voor de optie 'conference call' te kunnen gebruiken is het vereist om een abonnement te activeren ;
•Bizz mobile XL
•Bizz mobile L
•Bizz mobile+phone 66/76
Je kan dit gesprek ook privé verder zetten via deze link
Mvg. Wilfried
bEdit ThomasP: Link toegevoegd]
Voor de optie 'conference call' te kunnen gebruiken is het vereist om een abonnement te activeren ;
•Bizz mobile XL
•Bizz mobile L
•Bizz mobile+phone 66/76
Je kan dit gesprek ook privé verder zetten via deze link
Mvg. Wilfried
bEdit ThomasP: Link toegevoegd]
Hallo Wilfried,
Ik heb geen link ontvangen.
Met vriendelijke groeten
Ik heb geen link ontvangen.
Met vriendelijke groeten
Dat is altijd dezelfde PM (private message link)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik vraag me wel af waarom Px in tegenstelling tot anderen dit ook niet voor "gewoon" (privé)-gebruik (abo)aanbiedt.... (toch ook op vaste lijn mogelijk voor residentiële klanten)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik vraag me wel af waarom Px in tegenstelling tot anderen dit ook niet voor "gewoon" (privé)-gebruik (abo)aanbiedt.... (toch ook op vaste lijn mogelijk voor residentiële klanten)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.