Problemen om klant te worden en levering!
Op 26 juli online twee aanvragen gedaan om nieuwe klant te worden. De tweede aanvraag was na een paar dagen in orde. De eerste aanvraag nog steeds niet in orde! Eerst problemen bij Proximus die het abonnement niet in orde kreeg door een dienst Collection van Proximus. Uiteindelijk toch aan een klantnummer geraakt na meer dan een week en de bestelling van het abonnement en GSM kon verder gezet worden. Betaling uitgevoerd van het GSM toestel en er werd beloofd dat deze op 9 augustus geleverd zou worden samen met een nieuwe simkaart. Bestelling gevolgd op My Proximus en daar bleef steeds bij bestellingen staan dat "bestelling wordt voorbereid". Terug na enkel dagen contact opgenomen met Proximus en daar werd steeds bevestigd alsook via Messenger dat bestelling geleverd ging worden op 9 augustus. Zelfs een brief gekregen bevestiging van aanvraag waar als ook de lever datum op staat 9 augustus. Dus niks geleverd vandaag en net terug contact opgenomen met Proximus. Krijg nu als antwoord dat er geen trackings nummer terug te vinden is??? ik moet maar wat geduld hebben krijg je als antwoord!!! Ik vraag mij nu toch eens af wat er gaande is en of dit een aanmoediging is om nieuwe klanten te houden! We waren al jaren klant bij een andere provider nooit problemen gehad. Nu dat we naar Proximus overkomen al een en al probleem gehad! Spijtige zaak is dit en zeker dat het blijft aanslepen! Om andere diensten ook over te brengen naar Proximus dat idee hebben we al terug in de kast gelegd. 😭
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.