Ok,
Weeral problemen met de Factuur (7de keer dit jaar?). Ik had onlangs mijn vaste lijn afgezegd in de hoop om kosten te besparen, maar blijkbaar werkt het bij jullie omgekeerd. Ik moest zonder boe of ba 15 euro meer betalen op mijn factuur omdat ik niet meer onder een pakket viel. Na minstens 5 keer bellen hebben ze dit rechtgezet, maar nu moest er een nieuwe VOIP modem komen voor één of andere reden. Voor mij was dit niet nodig omdat ik toch geen vaste lijn heb, maar het MOEST gebeuren. Op mijn volgende factuur moet ik nu 99 euro betalen voor deze nieuwe modem. Wat voor bende bedriegers zijn jullie eigenlijk?
Als dit niet voor volgende week woensdag opgelost is zeg ik mijn abonnement af. Ik heb het echt gehad met jullie.
Vraag
VOIP modem, niet gevraagd toch betalen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.