Beantwoord

Apps v5 compact decoder

  • 31 January 2017
  • 9 reacties
  • 593 Bekeken

ik heb sinds vandaag een nieuwe decoder v 5 compact maar kan radioline app zien ,naar proximus gebeld daar konden ze me niet verder helpen ,hebben samen een reset gedaan en lukt het nog steeds niet ,voetbal app ok,hoe kan ik deze radioline app zichtbaar maken ?
kan ik deze v5 decoder ook op mijn versterker aansluiten daar dit wel mogelijk was op mijn vorige decoder ?
icon

Beste antwoord door Martin 23 August 2017, 11:51

Bekijk origineel

9 reacties

ik heb sinds vandaag een nieuwe decoder v 5 compact maar kan radioline app niet
zien ,naar proximus gebeld daar konden ze me niet verder helpen ,hebben samen een reset gedaan en lukt het nog steeds niet ,voetbal app ok,hoe kan ik deze radioline app zichtbaar maken ?
kan ik deze v5 decoder ook op mijn versterker aansluiten daar dit wel mogelijk was op mijn vorige decoder ?
Reputatie 5
Badge +3
Hopelijk kan de onderstaande info je probleem oplossen:
Radioline installeren
Druk op . Ga naar Shop > Applications > Radioline.
Selecteer Lanceren. De applicatie wordt geïnstalleerd.
Radioline gebruiken
Druk op . Ga naar Mijn bibliotheek > Mijn applicaties > Radioline.
Druk op Lanceren. De applicatie Radioline wordt geopend.
Luister naar de gekozen radio of podcast.

Audio van decoder v5 compact (v5 mini) aansluiten aan versterker of home cinema:

1) via de optische aansluiting SPDIF
2) indien deze HDMI-RCA ondersteunt, via HDMI Audio Return Channel (zie nota hieronder)
om geluid via HDMI door te sturen.
3) via een Mini Din naar RCA kabel (1,5m) (RCA ook wel tulp of cinch stekker genoemd)

mvg
hey sixtysixp,
zie voor uitleg hoe het kan hier:
Radioline
Decoder-audio-aansluiting
Gisteren is een nieuwe decoder v5 geinstalleerd. Alles werkt, maar radioline app is niet zichtbaar. Hoe kunnen we die installeren? Al meteen op dag 1 decoder resetten lijkt me nogal drastisch? Nog andere ideeën?

Alvast bedankt voor reacties
Dat heropstarten (stroom even onderbreken) of resetten (20 seconden op reset knop direct nadat je hem terug onder stroom gezet hebt) van de decoder kan geen kwaad hoor.
Ben je via de Menu naar schop gegaan enz... (prijs 0 €) om radioline te activeren
Ondertussen toch de reset gedaan een jawel: radioline stond in de lijst met beschikbare apps. En kon probleemloos worden gestart.

hartelijk dank voor de tips!
Reputatie 1
Ik heb nieuwe decoder ontvangen in vervanging van mijn vorige decoder die binnenkort niet meer zou aktief zijn.Kan ik met de nieuwe mini dec nog film opnemen zoals voorheen?dank voor uw advies
kwestie van opnames is het enigste verschil dat je hier alleen in de cloud kunt opnemen en niet meer kunt opnemen op de harde schijf zoals voor de V5 en V4, aangezien er in de V5-C geen harde schijf meer zit.
FAQ's omtrent opnemen vind je hier:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_record/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen.html
Reputatie 1
Dank voor de inlichting.Morgen monteer ik mijn nieuwe V5-C.Indien er nog problemen zijn zal ik U opnieuw contacteren.Verder een goede avond Johan

Reageer