Krijg zonet een email dat ik mijn modem en dergelijke terug moet opsturen via een postpunt.
We zijn tijdelijk verhuist maar kunnen vanaf september in onze woonst.
Daar gaan we terug proximus aansluiten.
Ons is dan ook via de helpdesk gezegd dat we onze modem en toebehoren moeten bijhouden voor in de nieuwe woonst.
Kunnen jullie dit even nakijken?
Zie bijlage van de email.
Mvg phil
Bladzijde 1 / 1
Dag Philvg,
Ik zie dat er reeds een nieuwe aanvraag is gedaan en op uw nieuwe adres zal de technieker een nieuwe decoder een Bbox installeren.
Dus best dat je de oude modem en decoder inderdaad terug kan sturen via het postpunt.
Dit omdat uw huidig materiaal niet geschikt is voor het nieuwe adres.
Mvg, Koen
Ik zie dat er reeds een nieuwe aanvraag is gedaan en op uw nieuwe adres zal de technieker een nieuwe decoder een Bbox installeren.
Dus best dat je de oude modem en decoder inderdaad terug kan sturen via het postpunt.
Dit omdat uw huidig materiaal niet geschikt is voor het nieuwe adres.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.