Ik ben in zuid-Frankrijk en probeer op het internet te gaan via 3G,
Met iPhone. Zowel met SFR als met Bouygues haal ik slechts een snelheid van 0,06 Mbps. Toch niet normaal.
Wat kan ik doen om toch maar normaal internet te hebben?
Bladzijde 1 / 1
Ivan Harelbeke en kan u eventueel nog een ander network proberen? Groeten Els
Ik heb naast SFR en Bouygues enkel nog Orange maar daar kan ik blijkbaar niet op.
Ivan Harelbeke Sinds ios8 heeft apple een optie euinternet in de gsm staan die standaard aan staat. Dit kan problemen geven in het buitenland. kan u dit eens nakijken?
Instellingen ▸ Mobiel netwerk ▸ schakel ‘Dataroaming’ in- EU-internet’ in-/uitschakelen
groeten Els
Instellingen ▸ Mobiel netwerk ▸ schakel ‘Dataroaming’ in- EU-internet’ in-/uitschakelen
groeten Els
Beste, ik kan enkel volgen tot het inschakelen van dataroaming.
Eu-internet komt nergens op het scherm .
Ik heb iOS 11.4.1
Eu-internet komt nergens op het scherm .
Ik heb iOS 11.4.1
Ivan Harelbeke inderdaad vanaf ios 9 is deze schakelaar niet meer te vinden. Omdat dit blijkbaar veel verwarring met zich mee bracht. na de update van de software zou dit automatisch moeten gebeuren.
Is er dan een oplossing voor het traag internet?
Min of meer zelfde probleem. Dikwijls helemaal géén bereik!! Reisgenoten met Orange hadden duidelijk beter bereik
Heb bizz abonnement, vervelend en frustrerend
Heb bizz abonnement, vervelend en frustrerend
Ivan Harelbeke kan u even nagaan of u mobile network zeker aanstaat? en dat u niet per ongeluk op wifi zit? Deze kunnen erg traag zijn. kan u eventueel u mobiele data even uitschakelen en terug aanzetten en dan eens kijken of het beter gaat? Kan u via onderstaande link u gsmnummer doorgeven? dan kijken we dit verder na indien nodig. Groeten Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
KRVH ik zie wel dat er een verbinding is, jammer genoeg gaat dit dan waarschijnlijk te maken hebben met het network waar u verbinding mee maakt en kunnen we daar van hieruit helaas niets aan doen. Groeten Els
Dat is jammer. Zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben dat andere providers andere afspraken hebben met Franse providers. Orange doet het in ieder geval beter heb ik kunnen constateren
Bedankt
Bedankt
Ik zit in de Sologne. Ik heb een Proximus abbo van 70 euro/m via mijn werk en van 4g geen sprake. 3g is niet vooruit te branden op geen enkele van de 3 beschikbare providers. Hoewel, mijn gezinsleden met het goedkoopste mobile vikings abbo of zelf prepaid hebben niet het minste probleem en lachen met papa.
What gives?? Niet normaal.
What gives?? Niet normaal.
Davy, kan je ons via een privé bericht even je mobiel nummer doorgeven? Dan kijken we het even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
als je aan de kust vertoeft , moet je weten dat er maar van één kant signalen komen ! plus de drukte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.