Sinds een week geen opnamen meer kunnen bekijken, geeft server fout op, ook on demand lukt niet. Kabel al verschillende malen uitgetrokken maar helpt niet, verbonden met wireless. Andere nieuwere decoder geeft geen probleem.
Bladzijde 1 / 1
heb je reeds de decoder gereset
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
NB: mss best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800, kun je nog tot 24 u
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
NB: mss best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800, kun je nog tot 24 u
Dank je. Probeer ik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.