Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Vroeger kon ik via de app te zenders van de tv veranderen. Maar nu vind ik nergers geen tv meer in de op om het naar te zenden. Kent íemand dit probleem.
Vandaag werd ik om 12.40u gebeld op mijn vaste lijn, nummer begint met 016, dus Vlaams-Brabant. Begint er een vrouw mij in het frans aan te spreken waarop ik zeg dat ik nederlandstalig ben. Maar kreeg als antwoord dat zij geen NL kent, en ze vroeg of ik frans sprak....euh ja, maar dat doe ik in dit geval niet! Ik wil iemand die mij in mijn eigen taal aanspreekt. Een collega met talenkennis doorgeven ging blijkbaar ook niet, ze bleef aandringen.. Bijgevolg heb ik de telefoon neergelegd. Ik ben verontwaardigd dat een blijkbaar ééntalige een nummer in Vl-Brabant belt, en weigert om ook maar enigsinds de klant tegemoetvte komen in de taal waarin het abonnement opbemaakt is. Een overheidsbedrijf moet 2-talig zijn!! Schandalig van Proximus! Bij Telenet zal dit probleem zich niet stellen.....
Ik heb sinds kort vdsl2 nu zouden daarop 2 tv moeten werken met HD kwaliteit maar de 2de tv stoort ook stoort soms de 1ste ik heb een snelheidstests gedaan met een utp kabel en dan is deze 16 Mbps up en 8 down. Waar kan de storing aan liggen omdat allebei de decoders bekabeld zijn
Technisch probleem MyProximus sleept dagen aan Twee dagen geleden heb ik op dit forum een klacht geplaatst. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Hier volgt dus nogmaals het bericht... Wanneer ik mijn favoriete app wil aanpassen via MyProximus, of via de website van Proximus, wordt er me steeds gezegd dat het niet mogelijk is. Hoewel het een “tijdelijk” probleem zou zijn, is het al enkele dagen aan het aanslepen. Wel moet ik melden dat ik pas van abonnement ben veranderd en niet de beheerder ben op MyProximus. Misschien heeft dat er iets mee te maken. Meldingen: “Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw.” (via MyProximus app) “Het spijt ons! Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.” (via Proximus website) Ontevreden klant !!!!!
Zit met volgende probleem alles staat op dhcp maar als ik mijn nas server die met bound netwerkkaarten zit voor load balancing gaat de b-box dhcp in error en zegt ip conflict, als ik de nas maar met 1 netwerkkaart aansluit heb ik dit probleem niet,iemand een idee ?
Hallo, ik heb 2 decoders en op de ene V5 decoder (in Zwijndrecht) staat bij een serieopname de oudste bovenaan de lijst en dat is ook het beste en op de andere decoder V6 (in Oostende) staat de nieuwste (recenste) bovenaan en dat is redelijk vervelend! Mvg, Godelieve
Welke decoder krijg ik de v5 of de nieuwe v6 ???
Is er een mogelijkheid om een tweede televisietoestel aan te sluiten met een V3 decoder die ik hier nog heb? Alvast bedankt voor het antwoord
We zitten al sinds gisteravond met een modem die niet werkt. Blijkbaar probleem bij binnen komen van ons huis. Van morgen om 8 uur al gebeld. Tecnieker kan pas langs komen morgen avond. Zitten met student in huis die internet nodig heeft voor schoolwerk en kleuter die niet naar plop kan kijken. Ik werk zelf met mensen en bij ons is er een backup team om mensen meteen te helpen waar nodig. Dacht toch dat zo een groot bedrijf als proximus tenmiste ook zo iets achter de hand had om tevreden klanten te blijven hebben maar dat is blijkbaar niet zo. Na al die jaren klant te zijn voel ik me wel in de.steek gelaten. Vooral nu digitale tv en internet in iedereen zijn leven zo een belangerijke rol speelt . Ontevreden klant
Na aanpassing van de login en paswoord, enkele dagen geleden, is de inhoud van My Proximus volledig leeg. Geen overzicht van de pakketten, verbruik, geen proximus TV, gewoon leeg. Ik heb dit enkele dagen geleden doorgegeven aan de klantendienst en moest 24 uur wachten, dan zou alles in orde zijn of wachten tot de eerste factuur (zijn pas sinds 23/8 aangesloten) om via een bepaalde code alles opnieuw in te geven. Niet dus. Hoe geraak ik terug aan onze gegevens?
hallo! sinds ik ben overgeschakelt van het ene abbonoment naar het andere ben ik niet langer beheerder. hoe kan dit veranderd worden? zo kan ik men facturen niet zien!
Mijn tv decoder blijft laden en staan op start scherm // bienvenue/welkom ... Proximus Tv // en op decoder start softwa(re). Heb alle stappen geprobeerd en blijft zelfde . Heb ergens gezien dat de V4 niet meer geupdate word ofzo ...? Heb ook nog een OUDE B-box 2 die soms uitvalt . Mijn vraag kan ik direct naar een Proximus Center gaan om deze in te ruilen of moet ik zon inruil code ... Gr
Wanneer een app van Proximus voor Apple TV. Gaan jullie wachten tot alle zenders zelf een app voorzien voor Apple TV? Laat de mensen die dit willen, kiezen tussen de bestaande Proximus TV decoder en/of een app op Apple TV. Het laat jullie toe om minder te investeren in achterhaalde tech, maar anderzijds een perfecte dienstverlening te kunnen garanderen via een softwaretoepassing!
Beste, Ik heb net 40 minuten in de wacht gestaan bij de telefonische klantendienst van Proximus. Hoe kan dit? Ik weet dat tijdens piekverlof tijden er altijd personeelsbezettingsproblemen zijn bij contactcenters, maar als ik al 40 minuten wacht en stel er zitten vanavond 5 personen aan de lijn en die doen gemiddeld 10 minuten over een call dan betekent dit er al 20 mensen voor mij al ... minuten hebben gewacht en er met mij minimaal nog 4 anderen zijn die meer dan 40 minuten hebben gewacht. Dat is best uitzonderlijk. Daarnaast wordt er geen enkel alternatief tijdens het wachten aangeboden, bijvoorbeeld een terugbelfunctie. Natuurlijk wel een die dan werkelijk werkt. En de abonnementen van Proximus zijn niet bepaald goedkoop als je ze vergelijkt met onze buurlanden. En dan ook nog de zakelijke klantenservice. Dan waar het mij om gaat, hoe kan ik nu geregeld krijgen zsm om en paspoort E te laten voegen op het abonnement van mijn collega? Mijn factuurvraag beantwoord worden en
Hallo, Ik heb sinds vandaag een wifi-bridge naar bbox3+ voor de tv en dat werkt (bij mij perfect). Ik heb nu wel een vraag over iets wat ik in de bbox console zie. De decoder hangt aan de wifi bridge via een ethernet kabel en de wifi-bridge dus aan de bbox3 via wifi. Ik dacht dat dit via 5ghz ging, maar nu zie ik dat raar genoeg de bridge op 2.5 staat terwijl de decoder (die er dus via lan aanhangt) op de 5ghz hangt... Gewoon een foute weergave? Alles werkt wel perfect.
Ik heb de Proximus tv app nu al bijna een maand geïnstalleerd en niet 1 keer is het mogelijk geweest om mezelf aan te loggen. In het begin kreeg ik de melding 'oeps er ging iets fout' nu krijg ik de melding dat mijn login niet de beheerder is. Nochtans is dit het enige emailadres dat ik heb geregistreerd. Iemand een idee wat er juist mis kan zijn? Alvast bedankt.
Ben al meer dan 20 jaar klant, betaal altijd mijn factuur mooi op tijd. Sinds deze namiddag zit ik plots zonder internet en telefoon. Reden? We zijn aan het bouwen en hebben Proximus een kabel laten komen trekken en het factuur voor deze dienst hebben ze blijkbaar naar het werfadres gestuurd. Ook de rappel werd naar dat adres gestuurd. Er staat daar geen brievenbus want we zitten nog volop in de ruwbouwfase. Aan mijn klantnummer was mijn huidig adres gekoppeld, maar blijkbaar was de nieuwe kabel een reden tot adreswijziging. Kan dat niet eerst gevraagd worden ? Ik heb geen verhuisdienst aangevraagd. Zonder contact op te nemen word je dan plots afgesloten. Mooie service. Onmiddellijk gebeld, we krijgen tijd om de factuur te betalen en om 16u ten laatste gaat alles weer in orde zijn. Niet dus, kan niet bellen, geen deftig internet en geen Proximus TV. En dat met het weekend voor de deur en 2 tieners in huis. Echt mooie service Proximus.
Op de tv-app krijg ik steeds de melding dat er iets is foutgelopen. Ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit gaf geen verandering. Hoe komt dit?
Hallo, Ben pas terug klant geworden en nu zie ik op de Proximus app op de smartphone dat ik al 2 minuten boven de 120 minuten beltijd zit op mijn mobilis S tariefpakket. Daar het volume gereset is naar 0 op 1 september en ik hooguit enkele minuten heb gebeld vind ik dit zeer vreemd. Ga ik kijken bij My Proximus staat een verbruik van 3 minuten. Welk is nu het juist? Kan iemand van Proximus eens checken via deze weg, heb al naar 080022800 gebeld en de dame kon mijn verbruik niet zien zei ze. Alvast bedankt. Klantnummer : 493924
Ik heb tijdelijk wat meer data nodig voor mijn gsm. 'k zit nl. aan het maximum van 3Gig. Nu wou ik 3200 punten omruilen voor 2 gig extra maar ik zie enkel het gsm-nr van mijn vrouw waar ik deze punten aan kan toewijzen. Nochtans staan onze beide gsm-nrs op hetzelfde proximus-abonnement. Wat kan ik doen opdat ik deze punten aan mijn gsm-nr kan toewijzen?
Beste Zonder enige verwittiging schakelde onze televisie plots over op infokanaal 999. Er waren gedurende de vakantie herhaaldelijk technische problemen met de ZOOMIT functie van BNP Paribas (aantoonbaar defect). Ondertussen is dit in orde en betaald. Hoe lang duurt de wederinschakeling? Groeten T.
Sinds ik ben overgeschakeld van een postpaid abo naar een prepaid abo zijn al mijn inkomende en uitgaande oproepen anoniem. Kunnen jullie mij verder helpen? Kristof
Maken de Canarische eilanden geen deel uit van de EU. Ik ben er in april niet in geslaagd om ook maar iets te bekijken in Tenerife. Hadden gelukkig ook Stievie, wel pech voor mijn voetbalkijkende echtgenoot. Ik hoop dat het in Spanje wel gaat lukken. Iemand daar al uitgeprobeerd?
ik kan sinds gisteren avond alleen nog proximus tv kijken in herhaling maar geen live meer. dus kan niet naar programmas kijken dat Nu op tv zijn
Hallo iedereen, Ik zit met een probleem, ik kan namelijk geen netwerk verkrijgen in curaçao. Ik heb roaming reeds aanstaan en ook al geprobeerd om geforceerd handmatig verbinding te maken, tevergeefs. Binnen Europa heb ik wel een netwerk. Zou iemand mij verder kunnen helpen? Met vriendelijke groeten, Jelle
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.