hallo!
sinds ik ben overgeschakelt van het ene abbonoment naar het andere ben ik niet langer beheerder. hoe kan dit veranderd worden?
zo kan ik men facturen niet zien!
Antwoord
Beheerder
Beste antwoord door tina.b
beste,
ik hoop dat je via deze link de nodige hulp/info kan vinden : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
groeten,
Tina
ik hoop dat je via deze link de nodige hulp/info kan vinden : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
groeten,
Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
