Beste,
Ik heb net 40 minuten in de wacht gestaan bij de telefonische klantendienst van Proximus. Hoe kan dit? Ik weet dat tijdens piekverlof tijden er altijd personeelsbezettingsproblemen zijn bij contactcenters, maar als ik al 40 minuten wacht en stel er zitten vanavond 5 personen aan de lijn en die doen gemiddeld 10 minuten over een call dan betekent dit er al 20 mensen voor mij al ... minuten hebben gewacht en er met mij minimaal nog 4 anderen zijn die meer dan 40 minuten hebben gewacht. Dat is best uitzonderlijk.
Daarnaast wordt er geen enkel alternatief tijdens het wachten aangeboden, bijvoorbeeld een terugbelfunctie. Natuurlijk wel een die dan werkelijk werkt. En de abonnementen van Proximus zijn niet bepaald goedkoop als je ze vergelijkt met onze buurlanden. En dan ook nog de zakelijke klantenservice.
Dan waar het mij om gaat, hoe kan ik nu geregeld krijgen zsm om en paspoort E te laten voegen op het abonnement van mijn collega? Mijn factuurvraag beantwoord worden en kan ik in de Proximus app beheerder worden over het nummer van mijn collega?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Theo Brouwer
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.