Skip to main content
Antwoord

Geen netwerk

  • September 1, 2018
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem, ik kan namelijk geen netwerk verkrijgen in curaçao.
Ik heb roaming reeds aanstaan en ook al geprobeerd om geforceerd handmatig verbinding te maken, tevergeefs. Binnen Europa heb ik wel een netwerk.

Zou iemand mij verder kunnen helpen?

Met vriendelijke groeten,
Jelle

Beste antwoord door LinosD

Beantwoord via privébericht.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 2, 2018
Ter Info: op zondag komt hier op het forum niemand langs van proximus om te zien of roaming actief staat voor je simkaart.
Eventueel bellen
Vanuit België: 0800 22 800 (gratis)
Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00
Technische vragen: elke dag, behalve op feestdagen, van 8 uur tot middernacht
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen: maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 3, 2018
Beantwoord via privébericht.