Na aanpassing van de login en paswoord, enkele dagen geleden, is de inhoud van My Proximus volledig leeg. Geen overzicht van de pakketten, verbruik, geen proximus TV, gewoon leeg. Ik heb dit enkele dagen geleden doorgegeven aan de klantendienst en moest 24 uur wachten, dan zou alles in orde zijn of wachten tot de eerste factuur (zijn pas sinds 23/8 aangesloten) om via een bepaalde code alles opnieuw in te geven. Niet dus. Hoe geraak ik terug aan onze gegevens?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Jenny!
Kan je mij de klantennummer en MyProximus account doorgeven via een privébericht?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Kan je mij de klantennummer en MyProximus account doorgeven via een privébericht?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.