Skip to main content
Vraag

Enkel infokanaal 999 te ontvangen

  • September 3, 2018
  • 2 reacties
  • 888 Bekeken

Beste

Zonder enige verwittiging schakelde onze televisie plots over op infokanaal 999.
Er waren gedurende de vakantie herhaaldelijk technische problemen met de ZOOMIT functie van BNP Paribas (aantoonbaar defect). Ondertussen is dit in orde en betaald. Hoe lang duurt de wederinschakeling?

Groeten
T.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 3, 2018
TUI: dit wordt gedaan door Proximus als er om één of andere reden nog onbetaalde Facturen open staan.
Ook de internetsnelheid wordt dan op een heel laag pitje gezet,
kun je controleren via > http://speedtest.net
Als straks iemand van Proximus zelf hier langs komt kunnen ze u hiermee wel verder helpen...

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 3, 2018
Hallo , kan je ons via een privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz