Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Heb in bestaand abonnement 10 GB cloud ruimte. Bij het in gebruik nemen hiervan krijg ik als antwoord : technische probleem en probeer het later .....
Geen telefoon,reeds 3 dagen, wij zijn 80 jaar en zijn niet bereikbaar, de televisie werkt wel.het apparaat is niet kapot want wij hebben een ander geprobeerd. Dringend.!!!!
Beste, Gisterenavond 21/12 om 18u heb ik contact opgenomen via 0800 22 800 (het telefoonnummer vermeld op de factuur.) Daar werd er opgenomen door ene Andy. Deze persoon was alles behalve correct aan de telefoon, alsook een cursus professioneel telefoneren zou niet misstaan. Ik werd niet geholpen door deze persoon, naast het arrogante en foute taalgebruik had deze ook totaal geen kennis van zaken. Zijn manier van praten was zeer vreemd voor een Klantendienst, laat staan een business Klantendienst. Enkele voorbeelden zijn: "Een factuur nummer, neeeeeej dat moet ik niet hebben daar raak je alleen maar in de war van." "Ja meneer dat is nou een overgangsfactuur." - als antwoord op mijn vraag (waarvoor dient deze overgangsfactuur, graag meer uitleg. "Ja dat kunt u zien toch, een overgangsfactuur." "Iedereen is naar huis." Ik heb aangegeven met iemand anders te willen spreken, daar deze persoon zeer karig was met informatie en geen verduidelijking gaf. Een andere persoon a
Sinds enkele dagen kunnen wij plots geen opnames meer verwijderen van onze decoder. Erg vervelend want zo wordt het wat onoverzichtelijk. Daarnaast hebben wij echt al rare dingen voor gehad met de decoder. Als we een opname willen selecteren om te bekijken, verdwijnt deze plots. Als er iets geprogrammeerd staat om op te nemen, wordt het uiteindelijk niet opgrnomen ondanks andere afleveringen van de serie reeds probleemloos werden opgenomen. Iemand die hiermee raad weet?
Wij hebben hier al maanden problemen met wifi op onze telefoons. We hebben in de berging een bbox 3 hangen ( is vorige week vervangen maar is niet beter) Zowel boven als beneden is de decoder aangesloten op een proximus wifibridge. Deze staan ingesteld als station. Als ik nu toch een utp van de modem naar boven trek en deze in de wifibridge steek, van de bridge een utp naar de decoder en de bridge op repeater zet. Heb ik dan boven nog tv en ook een beter wifi bereik? Geert
woensdag iPhone xs besteld en ze leveren een huawei klantendienst gebeld die stuurt mij naar officiële winkel naar hasselt om gsm te ruilen die sturen mij terug naar huis met info dat ze een mail zouden sturen maar nog steeds niets ontvangen terug klantendienst gebeld die zouden regelen dat ik zaterdag mijn gsm zou ontvangen zonder probleem maar niets aangekomen terug gebeld zaterdag 2x haken ze af 3de keer zeggen ze maandag komt die aan maar ook niets vandaag weer gebeld 1 maar haken ze af 2de maal verwijzen ze mij naar Dynalogic die vallen uit de lucht weer naar klantendienst gebeld die zegt afwachten weet niet wanneer of hoe ik mijn gsm zal ontvangen ondertussen wel al betaald dus rarara ze houden ons gewoon aan de lijntje en dit na meer dan 20 jaar klant
Ik vind op MyProximus mijn oude compaqnet.be mailbox niet meer terug. Kan ik deze ergens terug activeren en in de lijst met mailboxen op MyProximus laten verschijnen ? Enkel de skynet.be mailboxen staan thans nog op MyProximus. Hoe kan ik verder dan een nieuw paswoord bekomen daar ik het oude vergeten ben en dit nodig heb voor configuratie op nieuwe PC uitgerust met Outlook ?
In mijn On demand menu komen enkel series in het Frans voor, hoe los ik dit op?
Beste, Zijn er plannen om de Proximus tv applicatie te converteren naar Android-TV? Ideaal voor een Android box met Android-TV ipv de 'normale' Android versie, die niet handig te bedienen is met afstandsbediening. Ik zou via iPad casten naar Chromecast of de MiBox, maar dit werkt blijkbaar al maanden niet meer. En het is gewoon een nutteloze tussenstap. Ik ben trouwens niet de eerste die dit vraagt: https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-op-android-tv-box-45637 https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-op-android-tv-33865 https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-op-android-tv-tv-box-46365 https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-bekijken-via-mibox3-android-tv-44441 https://fr.forum.proximus.be/proximus-tv-7/app-proximus-tv-sur-nvidia-shield-43703 Maar goed, dan altijd hetzelfde belachelijke en incompetente antwoord dat dit niet compatibel zou zijn. Maak het dan gewoon compatibel, of zet de source-c
Ik kan me niet inloggen op de Proximus TV-app. Ik krijg als foutmelding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account". Sinds woensdag 19/12 klant, dit kan toch niet dat wij hier zolang op moeten wachten?? Idem met het wijzigen van de favoriete app voor de gsm ..
Beste, Is het na de laatste update van de Proximus tv app (4.2.0) nog mogelijk te casten naar Chromecast ?? Lijkt niet meer mogelijk wc icoontje om te casten is verdwenen !!
Heb een Internet start abbo bij Proximus ,maar geen gsm produkt. Hoe moet ik inloggen via mijn smarthphone bij smart-wifi? Via de app gaat niet ,want dan moet je een gsm produkt van Proximus hebben. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/hoe-surfen-op-een-hotspot.html Welk certificaat?
Beste, Kan iemand mijn order even bekijken Bestelnummer R4WEBSHOP002307757 aangemaakt op 01/12/2018 is belangrijk omdat ik nog graag gebruik zou maken van de cash back actie van Samsung
Beste, Mijn toestel: One+ X Vorige provider: Base Huidige (nieuwe): Proximus Fenomeen: Ik stuur een bericht (SMS) en krijg geen melding als er iemand reageert of antwoordt. Ik hun bel dan krijg meestal de reactie: 'ik heb je toch terug geSMst? Als ik dan de berichten APP open zie ik dat er niks is binnengekomen maar na enige tijd verschijnen de antwoorden dan toch op mijn scherm maar daarvan zijn de meeste al een poos terug verstuurd want dat zie je aan het tijdstip van ontvangst. Dit zowel met BASE als Proximus (nieuwe SIM kaart) als provider. Iemand enig idee of voorstel? Dank voor enige reactie of hulp Karel
Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus In de winkel in kortrijk is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.
Error: License request failed with HTTP status 500 Hoe oplossen?
Goeiemiddag Ik ben de zoon van Alain, Thibault. Ik probeer mij aan te melden op mijn Huawei smartphone op de proximus TV app en krijg steeds de melding 'Deze login is niet gekoppeld aan een proximus TV-account'; Ik vind geen oplossing online, wat doe ik hier best mee? Mvg Thibault
Heb hem geïnstalleerd op iphone6(32gb). Wanneer ik tracht in te loggen met mijn my proximus account, krijg ik steeds de melding “dit account is niet gelinkt aan tv pakket, terwijl ik verdomme wel op z’n munst 150€ per maand moet betalen voor het hele pakket, maat tv kijken op de proximus tv app is blijkbaar niet mogelijk, of is mijn bundel daar nog niet duur gennoeg voor?
http://www.dailysportscar.com/2018/09/14/motorsport-tv-to-close-tv-channel-at-end-of-this-month.html hopelijk krijgen we een vervanger. Ab moteurs ook in Vlaanderen zou leuk zijn.
De kinderzenders van Medialaan wijzigen op 22 december '18 van naam. Het worden VTM Kids en VTM Kids jr. Het lijkt erop dat het "VTM" merk belangrijker wordt in de toekomst. De vervanger van Stievie zal VTM Go gaan heten. De website vtmkids.be kan gebruikt worden om programma's terug te kijken.
Vorige week mijn LG tv ontvangen. Alles netjes geïnstalleerd maar er blijkt toch een probleem te zijn. De tv heeft een heel mooie beeldweergave, MAAR enkel als je recht voor het tv toestel zit. We zitten ongeveer op 3 a 4 meter afstand Zit je in een kijkhoek van ongeveer 25 graden veranderd de kleur heel flets en grauw. Vb. Als je er voor de tv zit is de huidskleur levensecht. Zit je in de zetel opzij in een kijkhoek van zelfs 25 graden is de kleur van de huid grijs en grauw. En bij 40 graden is alles heel flets van kleur. Dus de kijkhoek van opzij is heel slecht en grauw van kleuren. Dit zowel met gewone tv via box of via dvd speler. Bij licht en in het donker. Ik heb alle instellingen geprobeerd. Terug naar fabrieksinstellinen tot zelfs nieuwe hdmi kabels. Niks helpt. Kan iemand mij info geven of dit probleem normaal is bij dit toestel. Of zou er iets fout zijn en wat doe ik het best om dit op te lossen. Alvast bedankt.
Beste Proximusmedewerker, na een maandenlang betoog op dit forum, dat overigens met de verfrissing van huidig forum ook niet meer terug te vinden valt, (Vanwaar het plotse 'GAT' in de berichten tussen 2017 en 2013???: ) heb ik ingestemd met het uittesten van de 4G-modem die verbonden wordt met je B-Box3 modem. Dit omdat er in de streek waar ik woon, nooit één investering is gemaakt in het veranderen van de huidige koperen bekabeling waardoor ik en de duizenden mensen hierrond nog steeds verplicht via de ADSL-technologie van voorgaande eeuw moeten surfen. Gezien hier ook geen bi directionele kabel beschikbaar is, hebben wij dus ook geen keuze om bij een ander mainstream operator zoals Telenet te gaan en betekent internetten voor ons = surfen aan maximale snelheden van 6mbps/0,5mbps zoals dat voor de meesten al meer dan 10 jaar geleden onaanvaardbaar zou geweest zijn. In mijn gemeente kan zo’n 30% van de inwoners aan een snelheid van minstens 30Mbps surfen. De overige 70% haal
Ik vraag me af of er nog gebruikers zijn die geen toegang hebben tot de 10GB Cloud-ruimte die inbegrepen is bij een Proximus-internetabo? Ik krijg steeds een technische foutmelding nog voordat ik op de pagina terechtkom om m'n account te activeren. Proximus kan het probleem blijkbaar niet oplossen. Wat meer context: de toegang inclusief de data werden ontoegankelijk zo'n 2 jaar geleden en sedertdien krijg ik enkel dezelfde foutmelding en medewerkers die hun schouders opsteken.
Beste Eva Mijn mailbox is al ganse week "locked" Er ging iets gedaan worden..brief sturen of zo.. Nog steeds niets gezien if gehoord Help!!!!!!!!!!
Ik ben momenteel geen proximus klant meer, maar heb wel een duplicaat nodig van volgende facturen: 171802164418 - betaling op 27/12/2017 tbv 7,70 euro 171801979710 - betaling op 23/11/2017 tbv 21,20 Kunnen jullie me hierbij verder helpen? Alvast bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.