Beantwoord

Status smartphone + 24 MD abonnement

  • 4 December 2018
  • 9 reacties
  • 316 Bekeken

Beste,

Kan iemand mijn order even bekijken Bestelnummer R4WEBSHOP002307757
aangemaakt op 01/12/2018 is belangrijk omdat ik nog graag gebruik zou maken van de cash back actie van Samsung
icon

Beste antwoord door AkiW 5 December 2018, 14:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

beste Dimitrie

bij mij hetzelfde probleem en al 2 keer gebeld en proximus doet er niets aan ze weten, het niet hoe het komet weten niet waarom het niet opsgetuurd is enz..

en niemand kan je helpen heb al klacht ingediend enz..
ik heb hier ook al iets opgezet maar geen reactie.

ik wil ook het factuur voor de btw terug maar ze weten niet wanneer ze het kunnen opsturen.

als ik tegen woesndag niets weet ga ik naar de krant met deze verhalen want we zijn al met veel.
die het probleem hebben sommige mensen moeten zelfs al 3 weken wachten.

grt
Beste Dimitri en Steve,

ik heb net hetzelfde probleem, bestelling geplaatst en betaald!!! maar nog niets ontvangen terwijl tijdens de bestelling er kwam te staan dat het 2 dagen later zou geleverd worden.
Heb al een privé-bericht gestuurd maar tot nu nog geen reactie! Minstens 6x gebeld naar verschillende nummers.
Ik weet niet wat ik nog kan doen...

Gr, Thijs
Beste Mensen,

Heb een klacht doorgestuurd.
Zonder cashback is deze aanbieding niet interessant.
Hey Dimitri,

kan je me zeggen waar je die klacht gestuurd hebt?
Dan kan ik hetzelfde doen! Actie loopt maar tot 10/12, zonder de cashback is deze aanbieding inderdaad niet interessant.

Gr, Thijs
Reputatie 6
Badge +3
Beste, er loopt momenteel reeds een dossier, betreffende uw klacht. De dossierbeheerder volgt dit verder op, doet het nodige voor u en zal u zelf nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Akhi
AkiW,

maak mij ook maar een klacht aan: wat een klucht hier!
iedem bij mij en ze doen er niets aan vandaag hebben ze zelfs de horn opgegeooid en gezegd ge moet maar wachten.
@ Steve 36 :

Zo onbeschoft !!!
Allen een melding maken op facebook en sociale media dat dit praktijken zijn die niet kunnen.
Er moet duidelijk worden aangegeven of een toestel voorradig is of niet.
Iedereen kan iets verkopen , zeggen het wordt morgen verstuurd en dan 1,5 maand later afkomen met de verzending.
Beste,

Bij mij is alles goed opgelost en datum van de factuur was ok voor de btw actie van samsung.
Ondanks de late levering toch nu een tevrede klant 🙂