Sinds enkele dagen kunnen wij plots geen opnames meer verwijderen van onze decoder. Erg vervelend want zo wordt het wat onoverzichtelijk.
Daarnaast hebben wij echt al rare dingen voor gehad met de decoder. Als we een opname willen selecteren om te bekijken, verdwijnt deze plots. Als er iets geprogrammeerd staat om op te nemen, wordt het uiteindelijk niet opgrnomen ondanks andere afleveringen van de serie reeds probleemloos werden opgenomen.
Iemand die hiermee raad weet?
Bladzijde 1 / 1
wat je altijd eerst kunt proberen in zo'n geval is van alles eens te herstarten en wel in deze volgorde:
- decoder spanningsloos zetten via schakelaar achteraan of via zijn netstekker.
- Bbox ook 5 sec spanningsloos zetten om hem daarna terug op te zetten en te wachten tot zijn DSL controle lampje continu blijft branden.
- nu ook de decoder terug onder spanning zetten en laten opstarten.
Moest dit geen enkel resultaat geven dan kan je nog de decoder eens een reset laten uitvoeren.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Als dit ook geen oplossing geboden heeft zal je moeten afwachten tot er iemand van het proximus team hier op het forum langskomt om u verder te helpen.
- decoder spanningsloos zetten via schakelaar achteraan of via zijn netstekker.
- Bbox ook 5 sec spanningsloos zetten om hem daarna terug op te zetten en te wachten tot zijn DSL controle lampje continu blijft branden.
- nu ook de decoder terug onder spanning zetten en laten opstarten.
Moest dit geen enkel resultaat geven dan kan je nog de decoder eens een reset laten uitvoeren.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Als dit ook geen oplossing geboden heeft zal je moeten afwachten tot er iemand van het proximus team hier op het forum langskomt om u verder te helpen.
Hallo Florence,
Heb je hiervoor de bbox al eens gereset?
zie link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Groeten Geert
Heb je hiervoor de bbox al eens gereset?
zie link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Groeten Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.